Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:41:51 GMT

چادرخوابی بدون حادثه مسافران در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۴۰۰

چادرخوابی بدون حادثه مسافران در اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز ۳۲۶۹ وسیله گرمایشی از چادر مسافران خارج شد، گفت: آمار مرکز اورژانس کشور بیانگر تلفات در تمام کلانشهرها است، اما اصفهان تا کنون تلفات ناشی از استفاده وسایل گرمایشی در چادرها نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم مطلبی، امروز _پنجشنبه، یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱_ در چهارمین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: از روز بیست و ششم اسفندماه که فعالیت ستاد خدمات سفر شروع شد، کمیته ایمنی و حوادث هم شروع به فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی و رسالت سازمان آتش‌نشانی نجات جان و مال انسان‌ها است، بنابراین این سازمان با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود وارد میدان شد، افزود: آتش‌نشانی موظف بود در مراکز تفریحی و گردشگری، گره‌های ترافیکی و سطح شهر حضور یافته خدمت‌رسانی کند که میانگین حریق و حوادث در نوروز امسال به ۳۵ مورد در ۲۴ ساعت رسید.

مسئول کمیته ایمنی و خدمات سفر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: هفت اکیپ غواصی از روز پنجم فروردین‌ماه در نقاط حادثه‌خیز، مستقر و فعال شد، البته در حادثه‌ای که در روزهای گذشته اتفاق افتاد با وجود آنکه آتش نشانان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند، اما زمان طلایی از دست رفته بود و فرد دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: در باغ فدک و ورزشگاه‌ها، ۲۴ هزار و ۵۲۱ تخته چادر اسکان یافت و ۳۲۶۹ وسیله گرمایشی از چادرها خارج شد؛ آمار مرکز اورژانس کشور بیانگر تلفات در تمام کلانشهرها است، اما اصفهان تا کنون تلفات ناشی از استفاده وسایل گرمایشی در چادرها نداشته است.

مطلبی تصریح کرد: حضور مردم در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه، می‌تواند خطرآفرین باشد، در این راستا لازم است همکاری لازم انجام شود، در نقاط حادثه‌خیز سطح رودخانه نیز نیروهای آتش‌نشانی مستقر خواهند بود، لذا از سازمان هلال احمر هم در این زمینه امداد می‌طلبیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این بود که اصفهان شهر زندگی باشد و خدمات شایسته‌ای به شهروندان و گردشگران ارائه شود.

کد خبر 565071

منبع: ایمنا

کلیدواژه: به وقت زندگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شهر مدیریت شهری شهرداری اصفهان کلانشهر شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستاد خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد