Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:35:09 GMT

تکذیب آتش زدن لاک پشت در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۴۵۰

تکذیب آتش زدن لاک پشت در جزیره کیش

محمدی با تکذیب آتش زدن لاک پشت توسط گردشگران در جزیره کیش گفت: لاک پشت سبز بعد از مرگ لاشه آن هنگامی که زیر نور آفتاب قرار بگیرد به تیرگی و سیاه می رود و کسی که با لاک پشت ها آشنایی نداشته باشد فکر می کند که سیاهی ها بر اثر آتش سوزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در روزهای اخیر اخباری مبنی بر آتش زدن یک لاکپشت در جزیره کیش در فضای مجازی باعث ایجاد ناراحتی و کدورت خاطر دوست داران محیظ زیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم محمدی، رییس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با تکذیب آتش زدن لاک پشت توسط گردشگران در جزیره کیش اظهار کرد: لاک پشت سبز بعد از مرگ لاشه آن هنگامی که زیر نور آفتاب قرار بگیرد به تیرگی و سیاه می رود و کسی که با لاک پشت ها آشنایی نداشته باشد فکر می کند که سیاهی ها بر اثر آتش سوزی است.

رییس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: لاک پشت سبز هنگامی که در صخره ها در ساجل گیر می کند کشیدن آن از آب سخت است و برای این مورد نیز احتمالا کارگر خدمات شهری بندی را دور گردن آن آویخته و به بیرون کشیده و در این فاصله یک نفر نا آشنا با لاک پشت های منطقه این گزارش را تهیه کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه دو گونه لاک پشت سبز و پوزه عقابی اطراف کیش مشاهده می شوند، گفت: زمان تخمگذاری لاک پشت پوزه عقابی از اواخر اسفند تا اواسط خرداد در سواحل کیش است و لاک پشت سبز نیز از مناطق تغذیه ای اطراف کیش استفاده می کند.

انتهای پیام/

 


 

منبع: دانا

کلیدواژه: جزیره کیش لاک پشت سبز آتش زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری دانشجویان ایران ـ ایسنا ـ به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد