Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برگزاری نوروزگاهی خاطره انگیز با حضور شهروندان شهر شکوفه های سیب و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از عصر همدان؛ به گزارش خبرنگار ما؛ همزمان با روزهای خوش نوروزی و عید امید در سال ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف شهرستان تویسرکان نوروزگاه های متعددی در حال برگزاری

است و امروز نیز این آیین پر نشاط در شهر شکوفه های سیب در فرسفج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره «اسحاق ترکاشوند» رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور گردشگری تویسرکان به خبرنگار ما گفت: مراسم جشن نوروزگاه در شهر فرسفج شامل اجرای موسیقی محلی، نقالی، دف زنی و اجرای نمایش بود.

وی اظهار کرد: این مراسم پرنشاط و خاطره انگیز که با حضور گرم و صمیمی همشهریان و مسافران و گرداشگران نوروزی همراه بود در محوطه دل انگیز کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور گردشگری تویسرکان از تلاش و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرسفج، بخشداری قلقلرود، حوزه مقاومت بسیج و پاسگاه فرسفج برای اجرای این نوروزگاه شاد و مفرح قدردانی کرد.

ترکاشوند ادامه داد: در حاشیه این مراسم اجرای زنده سفالگری توسط استاد سنجربیگی، مسابقه آشپزی غذاهای محلی، بازی‌های بومی محلی شامل طناب کشی و گردو بازی، عرضه محصولات صنایع دستی و همچنین غرفه

توانمندی‌های بهزیستی شهرستان هم به چشم‌می خورد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان