Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش گلباف به جز سه روستای کشیت، نسک و حرمک گاز رسانی به اتمام رسیده است؛ با توافق مدیر گاز استان و با توافق مدیر شهرستان مقرر شد گازرسانی به این سه روستا از ابارق در دستور کار قرار بگیرد و مجوزهای مربوط به خطوط انتقال گاز به این روستاها تا پایان خردادماه از طریق وزارتخانه نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه سفر یک روزه به بخش گلباف شهرستان کرمان با بیان اینکه در جلسه شورای اداری تصمیمات بسیار خوبی اخذ شد، اظهار کرد: نخستین مسئله درباره مسکن روستایی است و توافق شد بخشی از مسکن های در حوزه طرح هادی که برای نوسازی و ساخت و ساز نیازمند مجوز و با منابع طبیعی در تعارض بوده با توافق مدیرکل منابع طبیعی طی دو هفته آینده جلسه ای برگزار و مسئله حل شود.

وی افزود: تقریبا در بخش گلباف گازرسانی به اتمام رسیده به جز سه روستای کشیت، نسک و حرمک که با توافق مدیر گاز استان و امروز با توافق مدیر شهرستان مقرر شد گازرسانی به این سه روستا از ابارق در دستور کار قرار بگیرد و مجوزهای مربوط به خطوط انتقال گاز به این روستاها تا پایان خردادماه از طریق وزارتخانه نهایی شود و امیدواریم تا پایان سال کار به اتمام برسد.

پورابراهیمی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال تصریح کرد: موافقت شده هر تعداد متقاضی اشتغال پایدار براساس خوداشتغالی از طریق اعطای وام های قرض الحسنه با سقف 100، 150 و 200 میلیون تومانی پیگیری و متقاضیان به بخشداری مراجعه کنند.

نماینده کرمان و راور در مجلس بیان کرد: در بخش کشاورزی نیز مجوز سه چهار طرح مهم کشاورزی پیگیری خواهد شد و امیدواریم در سال جدید شاهد تحولات بسیار خوبی در اشتغال در بخش کشاورزی گلباف باشیم.

وی اظهار داشت: در بخش صنعت و معدن با توجه به توافق با ایمیدرو، قرار است عملیات اکتشافی از همه پهنه های معدنی گلباف آغاز و با مطالعات به دست آمده، در برنامه زمان بندی امکان سرمایه گذاری را در این بخش فراهم کنیم.

پورابراهیمی گفت: در حوزه میراث فرهنگی نیز با توجه به جاذبه ها و ظرفیت های مهم بخش گلباف، از طریق همکاری مشترک با مجموعه میراث فرهنگی تقویت شده و اشتغال پایدار از طریق بوم گری و شرکت های گردشگری فعال در منطقه اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: در بحث فضای آموزشی نیز مقرر شد اولویت ها بررسی و برای افزایش سرانه مدارس و تکمیل پروژه های قبلی جمع بندی ارائه شود تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: امروز چمن مصنوعی روستاهای جوشان و کشیت به بهره براری رسید و با استفاده از ظرفیت خیران و بخشداری در حوزه ورزش کارهای خوبی دنبال می شود و قرار است مجموعه ورزش های ساحلی را در حوزه های مختلف دنبال کنیم.

وی اظهار داشت: تصمیمات خوبی برای درآمدهای پایدار شهرداری گلباف اتخاذ شده و مباحث اقتصای را در این زمینه پیگیری می کنیم.
پورابراهیمی گفت: در حوزه بهداشت و درمان با توافق رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مقرر شد حضور پزشکان متخصص در شهر گلباف از یک ماه آینده عملیاتی شود و تعداد روزهای ارائه خدمات پزشکان در روستاها نیز افزایش یابد.

وی افزود: همچنین قرار است پایگاه اورژانس جاده ای در سه راهی بین حرمک، نسک و کشیت فعال شود که امیدواریم تا پایان امسال بهره برداری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي اداري گازرساني استانی شهرستانها توافق مدیر بخش گلباف تا پایان مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم