Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صادق ستاری فرد در بازدید از فضاهای آموزشی و ورزشی شهرستان گچساران گفت: ۳۰۰ استخر نیمه تمام در کشور وجود دارد که ۱۰۰ مورد آن پیشرفتی بالای ۸۰ درصد دارند که از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها توسط سازمان نوسازی مدارس کشور تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰۰  فضای ورزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح کشور در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است، گفت: با  برنامه‌ریزی منسجم و اصولی در حوزه تربیت بدنی شاهد پویایی و بالندگی در سطح مدارس خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و ورزشی بازدید و بر اتمام آنها توسط سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد.

ستاری فرد با ابراز خرسندی از فضاهای آموزشی و ورزشی  احداث شده در گچساران گفت؛ فضا و محیط تاثیر بسیار مهمی در یادگیری دانش آموزان دارد که باید فضاهای آموزشی و ورزشی احداثی  توسط سازمان نوسازی مدارس تمام ساحتی و برمبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش از پروژه های نیمه تمام آموزشی و ورزشی گچساران بازدید و بر اتمام آنها توسط سازمان نوسازی مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس استخر شنا معاون تربیت بدنی توسط سازمان نوسازی مدارس آموزشی و ورزشی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس