Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:18:50 GMT

وضعیت جاده‌های استان زنجان چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۵۳۳

وضعیت جاده‌های استان زنجان چگونه است؟

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر جاده‌های استان زنجان لغزنده بوده بنابراین رانندگان احتیاط کنند.

عبدالحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت جاده‌های استان زنجان، اظهار کرد: اکنون با توجه به بارش باران در مسیرهای ارتباطی استان، جاده‌ها لغزنده بوده بنابراین رانندگان احتیاط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در رابطه جاده‌هایی که سطح لغزنده دارند، افزود: آزادراه زنجان - قزوین، زنجان - تبریز، جاده ترانزیت، زنجان - خرم دره - ابهر و زنجان- میانه، زنجان - بیجار، خدابنده - همدان، سلطانیه - خدابنده و جاده های زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق بارانی است.

این مسئول با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند، برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان زنجان، می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان وضعیت راه ها نوروز 1401 جاده های استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه