Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی نسبت به هجوم عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و رفتارهای تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در این مکان مقدس هشدار داده و خواستار اتحاد عمومی فلسطینیان برای مقابله با این توطئه اشغالگران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه 31 مارس 2022 با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یورش «ایتمار بن گویر» عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تجاوزی خطرناک به مقدسات فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طارق عزالدین» سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی  اعلام کرد که اجازه دادن به این عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی برای هجوم به مسجدالاقصی تجاوز جدی به مقدسات محسوب می‌شود و فرزندان ملت فلسطین باید در برابر آن قیام کنند.

جنبش جهاد اسلامی همچنین نسبت به اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها علیه احساسات اعراب ساکن در فلسطین و همه مسلمانان و آزادگان جهان هشدار داد.

این جنبش فلسطینی همچنین به مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست درباره این اقدامات تحریک آمیز و خطرناک که در راستای تلاش برای تضعیف مقدسات فلسطینیان و ایجاد پوشش و حمایت از متجاوزان صهیونیست با هدف حذف هویت عربی و اسلامی فلسطین انجام می‌شود،  هشدار داد.

جنبش جهاد اسلامی از گروه‌های مختلف مردمی در غزه و کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948 خواست تا با همه قدرت با این تلاش‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مقابله کنند و برای حفاظت از مسجدالاقصی در برابر صهیونیست‌های افراطی وارد این مکان مقدس شوند.

عطوان: عملیات‌های اخیر آرمان فلسطین را به جایگاه اصلی آن بازگرداند/ ماه عسل اسرائیل و سازشکاران عرب به پایان رسیده استخالد مشعل: توطئه‌های دشمنان با مقاومت ملت فلسطین نقش بر آب خواهد شد

امروز ایتمار بن گویر عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش برد. او در اعتراض به تصمیم پلیس رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از سازماندهی «راهپیمایی پرچم‌ها» که نشان دهنده جشن تحریک آمیز سالگرد اشغال بیت المقدس است، به باب العمود آمد، اما پس از مواجهه با مخالفت فلسطینیان، آنجا را ترک کرد.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مقاومت «از نزدیک آنچه را که در بیت المقدس و مسجد الاقصی در حال وقوع است» دنبال می‌کنند. گردان‌های عزالدین القسام تلاش‌های تحریک آمیز صهیونیست‌ها را محکوم کرد و به مقامات صهیونیستی درخصوص آسیب رساندن به مسجد الاقصی هشدار داد.

فوزی برهوم، سخنگوی حماس گفت که مجوز پلیس رژیم صهیونیستی به عضو افراطی کنست برای یورش به مسجد الاقصی اقدامی تحریک آمیز و خطرناک است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل جهاد اسلامی فلسطین عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی صهیونیست ها مسجد الاقصی تحریک آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی در بستن دفتر الجزیره در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد.

جنبش حماس تاکید کرد: تصمیم نتانیاهوی جنایتکار و کابینه‌اش در بستن دفتر شبکه الجزیره و ممانعت از فعالیت و پوشش خبری این شبکه، نقض آشکار آزادی مطبوعات و خبرنگاری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تصمیم نتانیاهو در بستن دفتر شبکه الجزیره اقدامی سرکوبگرانه و انتقامی نسبت به نقش حرفه‌ای الجزیره در رسوایی جنایت‌های اشغالگران و نقض قوانینِ صورت‌گرفته از سوی آن‌ها است.

جنبش حماس بیان کرد: این تصمیم در راستای به کرسی‌نشاندن جنگ اعلامی علیه خبرنگارانی است که در معرض تروریسم برنامه‌ریزی‌شده صهیونیستی با هدف پنهان‌نمودن حقیقت قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هجمه رژیم اشغالگر علیه شبکه الجزیره و کشتار نزدیک به ۱۴۱ خبرنگار در نوار غزه از ۷ ماه پیش تاکنون، دروغ‌بودن ادعاهای رژیم اشغالگر در خصوص آزادی مطبوعات را روشن می‌کند.

جنبش حماس اعلام کرد: ما به شدت بستن دفاتر شبکه الجزیره از سوی رژیم اشغالگر را محکوم می‌کنیم و از موسسات حقوقی و مطبوعاتی بین‌المللی می‌خواهیم که ضمن محکوم‌نمودن این اقدام، مجازات‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کنند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد