Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه طبق قراردادی که با سپاه قدس منعقد کردیم جبهه جهانی خدمت‌رسانی را آغاز کردیم که ۱۰ ساله برنامه ریزی شده و کار خود را از سوریه و عراق آغاز کردیم گفت: اصول کاری جهادگران براساس منویات رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار محمد زهرایی صبح امروز در دیدار نوروزی خود با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی ضمن تبریک عید نوروز اظهار داشت: در آستانه آری محکمی هستیم که مردم به جمهوری اسلامی دادند و خدا کند که قدردان نعمت جمهوری اسلامی و ولایت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جهادی که با عنوان جبهه مقاومت شکل گرفته و به نوعی جهانی شده که گل سر سبد آن شهید سردار سلیمانی است گفت: ما هم در طول 10 سال جبهه جهانی خدمت رسانی جهادی را در برنامه داریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در "جبهه جهانی خدمت‌رسانی" پا را از مرزهای جغرافیای ایران فراتر گذاشته‌ایم گفت: مدل رفتاری که برای نظام است را دنبال می‌کنیم و برای این رویکرد از سوریه و عراق کار خود را شروع کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی: 5 قرارگاه ملی جهادی راه‌اندازی شد/ توزیع 50 هزار پنل خورشیدی بین روستائیانبسیج سازندگی با 5 قرارگاه کشوری اردوهای جهادی نوروز 1401 را برگزار می‌کندنماینده ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان: بسیج منشأ حل مشکلات و سازندگی در کشور استرزمایش 200هزار نفری جهادگران کشور در هفته بسیج سازندگی/ سردار زهرایی: 20قرارگاه جهادی نوروز1401 عازم مناطق آسیب‌دیده می‌شوند

زهرایی با بیان اینکه قرارگاه مشترکی با سپاه قدس منعقد و کار خود را آغاز کردیم گفت: کار ما به صورت قرارگاهی و منسجم است و اصولی را برای جهاد تعریف کردیم و سعی کردیم در این تعریف همراه با جهادگران باشیم و در فرمول ما "بشین پاشو بله قربان" نداریم.

وی ادامه داد: مراقب هستیم تا کار جهادی ما درگیر موضوعات سیاسی، اقتصادی و غیره نشود همان طور که بسیج شجره سالهاست اصول انقلاب را دنبال می‌کند ما هم همان اصول را دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه طبق اصول تعریف شده براساس منویات رهبری حرکت می‌کنیم گفت: هجرت باید ابتدا از درون آغاز شود و امروز جهاد تنها گرفتن تفنگ در دست نیست از نگاه ما مصادیق و آثار حضور جهادگران در نقاط محروم برای همگان مشخص شده است.

وی بیان کرد: جهاد صادقانه و جهادی بی‌منت مدنظر ما است. استقامت یکی دیگر از اصول ما است و باید اعتقاد داشته باشیم وقتی خدمت می‌کنیم خدا ناظر بر ما است و به اندازه حضور ما برکت می‌دهد.

زهرایی افزود: در حال حاضر 950 هزار جهادگر داریم و معتقدیم دو بال داریم که یکی اندیشه فکری، نظارتی و آسیب شناسی است که در سطح شهرستان‌ها و استان مجمع جهادی برنامه ریزی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی جهادی از نوروز 1401 خبر داد و گفت: از حوادث سیل و زلزله مدل قرارگاهی را آموختیم و امسال این مورد راه‌اندازی شد و در این راستا 5 مدل قرارگاه ملی جهادی در 5 نقطه از کشور تمرین خود را آغاز کرد که در مجموع 165 قرارگاه راه‌اندازی کردیم.

انتهای پیام/254/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج سازندگی بسیج سازندگی کشور راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد

یه گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد انوار، توجه به آموزش و پژوهش را در ارزیابی آثار به خاطر تعیین این موضوع به عنوان شعار سال توسط ایکوم (کمیته بین المللی موزه‌ها) برای روز جهانی موزه‌ها عنوان کرد.

محمد انوار دبیر اجرایی اولین کنفرانس بین المللی موزه‌ها در گفتگو با خبرنگار پژوهش خبرگزاری آنا به داوری و پذیرش ۱۲۵ اثر در این کنفرانس خبر داد و گفت: این آثار تقریبا از اکثر استان‌های کشور ارسال شده است و همچنین آثاری را از کشور‌های انگلستان، قبرس، ترکیه، عراق، افغانستان و سخنرانانی را از کشور‌های فرانسه و انگلستان داشتیم.

وی در خصوص محور‌های مقالات رسیده به دبیرخانه گفت: پژوهش‌های رسیده به دبیرخانه سعی کرده بودند که به موضوع‌های کارکرد موزه‌ها، اهمیت آن‌ها، ارتباط موزه‌ها و معماری، طراحی، گالری‌ها و نمایشگاه‌ها، تجهیزات، آزمایشگاه، کارگاه، مرمت و احیاء، مستندنگاری و مستندسازی، استانداردسازی، حفاظت و...یپردازند و تقریبا آثار ارائه شده از کیفیت و درجه خوبی برخوردار بودند.

وی به توجه به موضوع آموزش و پژوهش در ارزیابی آثار ارسال شده اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به تعیین این شعار سال که توسط ایکوم (کمیته بین المللی موزه‌ها) برای روز جهانی موزه‌ها که ۲۸ اردیبهشت ماه است، تعیین شده بود ما هم سعی کردیم تا محوریت ارزیابی آثار را بیشتر به این موضوع اختصاص دهیم.

انوار به حمایت دستگاه‌های دولتی و خصوصی بسیاری از برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: وزارت کشور، وزارت میراث، صنایع دستی و گردشگری، کمیسیون ملی یونسکو، بیش از ۱۲۵ دانشگاه و موسسه آموزش عالی و ... از این کنفرانس حمایت کردند و سعی کردند تا در روند اجرایی و علمی این کنفرانس نهایت همکاری را با دبیرخانه داشته باشند.

گفتنی است، اهداف اولین دوره کنفرانس بین المللی موزه‍‌ها، تقویت نقش پژوهشی نهاد موزه، انتشار آخرین نتایج و یافته‌های جدید پژوهشی و تجارب فنی و ترویجی در زمینه موزه و موزه داری، ارتقاء سطح دانش و آگاهی پژوهشگران و کارشناسان حوزه موزه، توجه ویژه به موزه‌ها و مسائل و موضوعات مرتبط، بررسی وضعیت موزه‌ها و ارتقاء سطح کیفی موزه‌ها با راهکار‌های اجرایی مبتنی بر روش‌های علمی و به روز، نقش و اثر موزه‌های علمی، فنی و دانشگاهی، تقویت هویت علمی و فنی کشور و معرفی در سطح بین الملل، حفظ میراث فرهنگی، علمی و تاریخی کشور و نمود بین المللی آن، دیپلماسی علمی و فرهنگی و استفاده از نقش موزه‌ها در باروری خلاقیت و نوآوری استعداد علمی، فرهنگی، تاریخی و هویتی کودکان، نوجوانان و جوانان و هم افزایی دانش و تجربه و اطلاعات موزه‌های کشور باهم و با موسسات موزه‌ای جهانی، ایجاد مشارکت و هم افزایی میان جامعه پژوهشگران، متخصصین و نهاد‌های اجرایی مرتبط است.

لازم به ذکر است که کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها ۵ اردیبهشت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است