Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فدراسیون بین‌المللی فوتبال پس از اتفاقاتی که در حاشیه دیدار تیم ملی ایران و لبنان رخ داد و تماشاگران زن نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، خواستار توضیح فدراسیون ایران شد.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روز سه شنبه نهم فروردین جاری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم ملی لبنان رفت و در حضور تماشاگران موفق شد این تیم را دو بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی در حالی صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی را تکمیل کرد که اتفاقات حاشیه ای این دیدار همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و بررسی این اتفاقات به هیئت دولت، مجلس و نهادهای بین المللی کشیده شد.

در شرایطی که اکثر نهادها از جمله هیئت دولت، رئیس جمهور، رئیس و نمایندگان مجلس، دادستانی و ... خواستار بررسی و ارائه توضیحات مسئولان ورزش در مورد اتفاقات حاشیه ای مشهد شده اند، فدراسیون بین المللی فوتبال نیز در نامه ای به فدراسیون ایران خواستار ارائه توضیحات در مورد این اتفاقات شده است.
در نامه فیفا درباره جرایم احتمالی نظیر تعلیق هیج صحبتی نشده است و تنها خواستار توضیح در این خصوص شده است.

فیفا پیش از این در ارتباطاتی که با فدراسیون فوتبال ایران داشت خواسته بود زمینه حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود. با این حال در دیدار ایران و لبنان تعدادی از بانوان مقابل ورزشگاه حضور داشتند و خواستار ورود شدند که اجازه حضور در ورزشگاه به آنها داده نشد.

این در حالی است که به ادعای فدراسیون فوتبال بلیتی برای بانوان در نظر گرفته نشده بود و افرادی که مدعی خرید بلیت شده اند با هویت مردان اقدام به این کار کرده اند.

 

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!