Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع جرایم اقتصادی به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، سردار سهراب بهرامی در این باره اظهار کرد: در راستای ادامه اجرای طرح‌های مقابله با انواع جرایم اقتصادی، کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی محل‌های دپو و مراکز توزیع کالاهای قاچاق را شناسایی و با همکاری سایر رده‌های انتظامی و مرزبانی در بازدید و بازرسی از مراکز توزیع عمده کالا و نشانگاه‌های اقتصادی، انواع کالاهای قاچاق، احتکاری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور کشف کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کشفیات ذکر شده را بیش از چهار هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این راستا تعداد ۳۴۹ متهم دستگیر و پس از تکمیل  پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

در پایان رئیس قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه در جرایم اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این پلیس در ایام سال، خصوصاً ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است، از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جرائم اقتصادی ، متهم ، پلیس امنیت اقتصادی ناجا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جرائم اقتصادی متهم پلیس امنیت اقتصادی ناجا جرایم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه