Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،دکتر علی محمدیان اردی امروز پنج شنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی، درمانی خلخال اعلام کرد: پیک ششم کرونا با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عضو ستاد مقابله با کرونای استان به خوبی و با کمترین تلفات در مقایسه با سایر مناطق کشور مدیریت شد.

وی اظهار کرد: با توجه به سیر نزولی آمار مبتلایان به کرونا و کاهش آمار بستری‌های بیماری کووید ۱۹در بیمارستان‌های این استان، کاهش و یا توقف کامل محدودیت‌های کرونایی در آینده نزدیک دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: روند نزولی شیوع کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که برای ششمین بار در سال جدید، شمار جان باختگان کووید.۱۹ در این استان به صفر رسید.

دکتر محمدیان اردی یادآورشد: با ادامه روند نزولی شیوع کرونا در سطح استان اردبیل، شمار بیماران بستری همزمان در مراکز درمانی این استان طی شبانه روز گذشته نیز به ۶۰ نفر رسید که پایین‌ترین آمار سه ماه اخیر است.

وی همچنین از بستری شدن ۲۶ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۴ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی این استان نیز پس از بهبودی نسبی و ادامه درمان در منزل ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، بهداشتی اردبیل خاطرنشان کرد: هم‌ اکنون شهرستان‌های اردبیل، نیر، خلخال و سرعین، نمین، اصلاندوز، گرمی، بیله‌سوار و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به ورود جمع انبوهی از گردشگران ، مهمانان و مسافرین نوروزی به استان اردبیل گفت: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراقب باشیم که این سفرها موجب تغییر وضعیت کرونایی استان نشود .

دکتر محمدیان اردی با بیان اینکه مدیریت در حوزه سلامت وبهداشت و درمان متفاوت از مدیریت در سایر بخش های جامعه است، اظهار کرد: در حالی که هرگونه اشتباه و خطا در بخش های دیگر خدمات رسان از جمله تولید قابل جبران است ولی هرگز نمی‌توان اشتباهاتی که به طور مستقیم با سلامت شهروندان ارتباط دارد را جبران کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: علم ،تجربه کافی و مهارت سه شاخصه مهم برای مدیریت در دستگاه‌های تامین سلامت و بهداشت و درمان است که در انتخاب مدیران همواره مورد توجه قرار می گیرد .

وی اظهار کرد: انتظار از مدیران دستگاه سلامت استان اردبیل ارائه خدمت بی‌منت به مردم، تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های اجرایی،کار خوب برای مردم و نه برای افرادی خاص و رفع نواقص موجود در سیستم تامین سلامت است.

دکتر محمدیان اردی یادآورشد: تغییر در مدیریت دستگاه تامین سلامت جامعه وبهداشت و درمان زیر مجموعه وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی یک امر  عادی از بهره مندی از ظرفیت و توان کاری افراد در پست های مختلف مدیریتی است.

به گزارش ایرنا در این مراسم با تجلیل ازخدمات ۲۰ ماهه  دکتر محمد مهرتک رییس قبلی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خلخال، دکتر عمران خسروی به عنوان سرپرست جدید این دانشکده معرفی و منصوب شد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت علوم پزشکی و خدمات خدمات بهداشتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا