Web Analytics Made Easy - Statcounter

 داراب بیرنوندی پس از بازنشر مطالبی در خصوصی دشواری اهالی روستای عمقین برای دسترسی به آب شرب، گفت: این شرکت در سال جاری برای طرح خرید برق و تجهیز چاه روستای عمقین بخش طارم سفلی شهرستان قزوین که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اقدام کرده است و با جذب اعتبار مناسب، این پروژه تکمیل می‌شود.

 منبع تامین آب روستای عمقین یک چشمه به فاصله ۱۵۰۰ متری از روستا است که کار اصلاح آن انجام شده، اما به دلیل برودت هوا در روز‌های اخیر، مسیر آن از سرچشمه دچار یخ زدگی شده بود که با تلاش عوامل شرکت آبفا، مرتفع و هم اکنون آب وارد مدار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص چگونگی تامین آب این روستا ادامه داد: از سویی کار اصلاح شبکه روستا به طول دو و نیم کیلومتر نیز انجام شده و در سال گذشته با توجه به کمبود بارندگی‌ها و کاهش آبدهی چشمه، نسبت به بهسازی چشمه و همچنین حفر چاه اقدام شده و خط انتقال آن به طول ۱۴۰۰ متر تا مخزن انجام شده است.

 از سویی برای اصلاح خط انتقال چشمه شماره ۲ روستا نیز به میزان ۲ کیلومتر لوله در اختیار شورای اسلامی روستا نیز قرار گرفته است.

با توجه به نگاه ویژه دولت برای رفع محرومیت از روستا‌ها اعتبار‌های خوبی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح روستا‌های استان در سال گذشته اختصاص یافته و هدف شرکت نیز رفع مشکلات در کوتاه مدت و بلند مدت و بر اساس اولویت‌ها بوده است که در همین زمینه در سال گذشته ۲۰ کیلومتر خط انتقال و ۴۷ کیلومتر شبکه توزیع آب در سطح روستا‌ها توسعه و اصلاح داده شده و نیز ۱۷ باب مخزن با حجم ۲۶۰۰ مترمکعب احداث و ۷ حلقه چاه عمیق نیز حفر و تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین توضیح داد که تیم‌های رفع حوادث این شرکت به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط شهری و روستایی استان به ارائه خدمت پرداخته و حتی در روز‌های تعطیلی نوروز نیز کشیک‌های ویژه در این زمینه برقرار شده است.

مشترکین می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۲ یا ادارات آب و فاضلاب شهرستان مربوطه و علاوه بر این در روستا‌ها از طریق آبداران پیگیری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد