Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین اکبر احمدپور در نشست نماینده ویژه ریاست جمهور وزیر ورزش و جوانان گفت:منطقه خواف یکی از مناطق محروم است و مشکل جاده یکی از اساسی‌ترین مشکل می‌باشد مخصوصا جاده اصلی سنگان به تربت حیدریه و همچنین سایر جاده‌های داخلی شهرستان که دچار مشکل است.

او گفت: کشاورزی و دامداری در شهرستان نیز در سالیان گذشته بخاطر خشکسالی از بین رفته و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و نیز باید در ارتقا این امر و حمایت جدی خواستار ما می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:معادن در شهرستان باعث رونق است، اما در کنار باید در خصوص جذب نیرو‌های بومی، تقویت نیروی‌های بومی در منطقه، و همچنین حداقل پرداخت حقوق دولتی در منطقه توجه ویژه داشته باشند.

حجت السلام والمسلمین احمدپور گفت:مباحث ورزشی نیز یکی از مشکلات عمده محسوب میشود این مشکل در خواف و شهر‌های تابعه نیز بسیار دیده میشود که باید مورد پیگیری ویژه وزیر محترم ورزش جوانان باشد.

او گفت:ما آثار باستانی بکر در منطقه داریم که باید مورد توجه دولت و حمایت ویژه‌ای شود؛ همچنین صنایع دستی اگر توجه شود می‌تواند باعث اشتغال زایی شود.

احمدپور گفت:راه آهن خواف-هرات یکی از اموری است که که باعث رونق منطقه میشود، اما زیرساخت‌های این مورد هنوز انجام نشده و باید هر چه سریعتر مشکلات این حوزه مرتفع شود.

او گفت:معرفی خواف بعنوان منطقه ویژه اقتصادی صرفا روی کاغذ است؛ باید تلاش کنیم از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی صنایع دستی و گردشگری راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند