Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:05:58 GMT

قیمت مصوب هر عدد تخم مرغ فله ۱۴۵۰ تومان است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۸۵۴

قیمت مصوب هر عدد تخم مرغ فله ۱۴۵۰ تومان است

دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار با بیان اینکه قیمت هر عدد تخم مرغ فله ۱۴۵۰ تومان است گفت: به دلیل عدم درج قیمت روی محصول هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ فله ای تا ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. - اخبار اقتصادی -

سید فرزاد طلاکش دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: روند صعودی قیمت تخم مرغ در مرغداری ها در 2ماه گذشته ادامه داشته است و  از طرفی مردم تخم مرغ فله را دانه ای 2500 و شانه ای 70 هزار می فروشند و برخوردی با این گران فروشی نمیشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط تولید کنندگان بسته بندی تخم مرغ در حال نابود شدن کامل هستند و مرتب مورد هجمه تعزیرات قرار میگیرند که مبادا تخم مرغ را از هر عدد 1900 تومان گرانتر بفروشند.

دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ادامه داد: در 4ماه گذشته به دلیل گرانی تخم مرغ از مبدا تولید باعث شده حداقل 60 درصد کارگران مراکز بسته بندی تعدیل و بیکار شدند.
وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر حتی یک کیلو تخم مرغ با نرخ مصوب از سوی اتحادیه میهن به شرکت های بسته بندی داده نشده است در حالیکه اگر نرخ مصوب مصرف کننده هر عدد تخم مرغ فله(1450 تومان) بر روی هر عدد آن پرینت می شد قیمت ها درب مرغداری
به صورت افسار گسیخته بالا نمیرفت.
طلاکش گفت: در صورتی که قیمت مصوب تخم مرغ روی آن درج شود آثار مثبت آن به مردم هم می رسد و افراد می‌توانند این محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنند.
وی افزود: دهک های پایین جامعه که قدرت خرید تخم مرغ به صورت شانه ای به قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار ندارند و مجبور هستند این محصول را صورت روزانه و دانه ای از مغازه با قیمت بالا خریداری کنند.
این مقام مسئول اظهار داشت: عدم درج قیمت مصرف کننده آسیب جدی به آنها وارد کرده است. بر اساس مصوبه تنظیم بازار محصولات کشاورزی مورخ 1400/12/07 باید قیمت تخم مرغ فله روی آن درج شود در این صورت برخی از  مغازه داران متخلف نمی توانند به راحتی آن‌را گران بفروشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخم مرغ فله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سنگ قبر هم نجومی شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبرفوری، قیمت سنگ در ارزان ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می رسد. ارزان ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900166

دیگر خبرها

  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب