Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در محدوده های قزوین، رشت، منجیل و رودبار به صورت مقطعی شاهد ترافیک سنگین هستیم و با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی می توان گفت که تمام محورهای مواصلاتی کشور بار ترافیکی  سنگینی دارند.

سرپرست پلیس راه ناجا محبی با اشاره به افزایش محدودیت های جاده ای ،اظهارداشت: در جاده های کوهستانی هراز و فیروز کوه شاهد ترافیک پر حجم و سنگین هستیم و در جاده چالوس آزاد راه تهران –شمال با توجه به سنگین بودن حجم ترافیک از ساعت ۱۱ محدوده شمال به جنوب به طرف تهران و کرج یکطرفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت جوی راه های کشور، توضیح داد: در جاده های کوهستانی منتهی به استان های شمالی هوا صاف است اما در مسیر استانهای آذربایجان شرقی  و اردبیل شاهد ریزش باران هستیم و با توجه به لغزنده بودن سطح جاده به رانندگان توصیه می شود که با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

محبی با اشاره به اجرای محدودیت های جاده ای تا ساعت ۱۲ شب پانزدهم فروردین، توضیح داد:با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات ترافیک تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۱ و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه ، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تاپایان روز یکشنبه ۱۵ فروردین اجرا و اعمال می شود.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: در صورت افزایش حجم تردد در جاده ها و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال یا شمال به جنوب به صورت مقطعی ،مسدود خواهد شد.

وی توضیح داد: تردد انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها و بزرگراه ها ، محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که محدودیت  ضرورت داشته باشد ممنوع است و ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: تردد انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی ، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی( گندم، جو، برنج، سویا، دانه های روغنی و یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی با اشاره به آمار تردد خودروها در جاده های کشور، اظهار داشت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور و ب آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۷۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری طی شبانه روز گذشته، نسبت به روز قبل ۱.۱ درصد  افزایش تردد خودروها را شاهد هستیم و تردد وسایل نقلیه سنگین۹.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: اوج تردد  در جاده ها بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ است که رانندگان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای آغاز سفر انتخاب کنند.

محبی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده ها، رانندگان با رعایت  قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و اجرای حرکات نمایشی و رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی ، سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس تغییرات آب و هوا پلیس راهور ناجا جاده هراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس تغییرات آب و هوا پلیس راهور ناجا شهرستان پردیس تغییرات آب و هوا پلیس راهور ناجا جاده هراز سرپرست پلیس راه جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده:

۱. موتورسیکلت:
تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
* تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:
الف) محور کندوان:
- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.
۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.
۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب)
۴) از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.
۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

* تبصره: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):


۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.
۲- محور هراز:
الف) تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.
ب) تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ و ۰۷ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور