Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@18:45:07 GMT

«آکتور» به نوفل لوشاتو می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۳۱۲۹

«آکتور» به نوفل لوشاتو می‌رود

آفتاب‌‌نیوز :

نمایش "آکتور" به نویسندگی و کارگردانی دانیال نمازی و تهیه‌کنندگی علی اصغر حبیبی و دانیال نمازی از چهاردهم فروردین‌ماه، ساعت ۲۱:۱۵ در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

طاها محمدی، پیمان محسنی، دلارام اسدی، علی اصغر حبیبی، سحر گلشیرازی، دانیال نمازی در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل نمایش "آکتور" می‌توان به طراح صحنه و طراح نور: فرزانه نیکنامی؛ طراح لباس: آرزو سهرابی والا؛ طراح گریم و مجری گریم: (بانوان) رضوان فتحی پور؛ مجری گریم: (آقایان) هادی خدامرادی؛ دستیار کارگردان: محمدرضا دینکو؛ دستیار دوم کارگردان: آتنا دولت آبادی؛ دستیار تهیه کننده: مسعود دکامی؛ منشی صحنه: سیدامیر نقیبی؛ دستیاران صحنه و لباس: مریم مالمیر، پوریا شهریاری، سعید تیشه کار؛ مدیر تولید: امین علیپور؛ مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت؛ تبلیغات مجازی: امیر لقمان؛ مدیر صحنه: وفا باقری؛ عکاس: آرش نمازی؛ طراح پوستر و بروشور: دانیال نمازی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: یک گروه تئاتر در حال تمرین‌های پایانی نمایش خود هستند که با بوجود آمدن یک سوتفاهم برای یکی از اعضای گروه دچار چالش می‌شوند و این چالش تا روز اجرا و در صحنه نمایش هم با آنها همراه می‌شود.

علاقمندان جهت رزرو بلیط این نمایش می‌توانند که از چهاردهم فروردین ماه همه روزه از ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می‌رود، به سایت تیوال و یا گیشه عمارت نمایشی نوفل لوشاتو به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، تقاطع خیابان رازی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آکتور نوفل لوشاتو نمایش نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند