Web Analytics Made Easy - Statcounter

محی الدینی گفت: برخی از ادارات صرفا به شهرداری به عنوان منبع مالی برای تامین هزینه‌ها نگاه می‌کنند و لازم است دستگاه‌ها بودجه‌های فرهنگی خود را در این زمینه فعال‌تر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار شهر میراث جهانی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه بحث قانون مدیریت یکپارچه شهری موضوع بسیار مهمی است که باید با جدیت پیگیری شود اظهار کرد: اجرایی شدن این قانون،‌ بسیاری از اختلافاتی که میان دستگاه‌های اجرایی به وجود می‌آید را رفع می‌کند و هیچ راهی جز اجرایی شدن آن وجود ندارد در ضمن اینکه قانون مدیریت یکپارچه شهری زمینه اجرای خدمات بهتر،‌ مناسب‌تر و سریع‌تر به شهروندان را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی‌الدینی با تاکید بر اینکه در مسائل مختلف مرتبط با انقلاب باید دستگاه‌های مختلف وظایف فرهنگی خود را انجام دهند افزود: متاسفانه برخی از ادارات در این زمینه کاری انجام نمی‌دهند و صرفا منتظر اقداماتی هستند که از طرف شهرداری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از ادارات صرفا به شهرداری به عنوان منبع مالی برای تامین هزینه‌ها نگاه می‌کنند و با توجه به محدودیت منابع که در شهرداری وجود دارد،‌ لازم است دستگاه‌ها بودجه‌های فرهنگی خود را در این زمینه فعال‌تر کنند.

شهردار شهر میراث جهانی یزد به عدم اختصاص سهمیه قیر به شهرهای بالای 500 هزار نفر گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آسفالت وجود دارد و منابع محدودی که در شهرداری‌ها وجود دارد،‌ لازم است این موضوع هم تعیین شود که وضعیت شهرهای بالای 500 هزار نفر در این حوزه برای جذب اعتبار به چه صورت است.

محی‌الدینی به اقدامات نوروزی شهرداری در ایام نوروزی خاطرنشان کرد: شهرداری یزد در ایام نوروز در حوزه‌های مختلف فرهنگی،‌ مذهبی و اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز،‌ این بود که علاوه بر مسافران نوروزی،‌ زمینه بهره‌مندی و استفاده شهروندان یزدی هم از برنامه‌ها فراهم شود.

محی‌الدینی تصریح کرد: به همین دلیل سعی کردیم اقدامات نوروزی شهرداری صرفا به مناطقی که پذیرای مسافران نوروزی است بسنده نشود و در تمام شهر این رویکرد را حفظ کنیم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: در ارتباط با برنامه‌هایی هم که در ایام نوروز برگزار می‌شود،‌ تلاش ما بر این بود که همه این برنامه‌ها را به صورت خانواده محور برگزار کنیم تا زمینه تقویت کانون خانواده را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از این برنامه‌ها در طول سال تداوم خواهد داشت گفت: با توجه به استقبالی که شهروندان یزدی از برگزاری چنین برنامه‌هایی داشتند،‌ تلاش می‌کنیم که برنامه‌های ما محدود به زمان و مکان خاصی نباشد در طول سال اقدام به برپایی آن به ویژه برای شهروندان یزدی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محی الدینی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است