Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز پنجشنبه در جریان بازدید از شهرک‌های مسکونی تازه تأسیس قرچک اظهار داشت: این که یک مجتمع مسکونی در شهر احداث شود ولی پس از سکونت مردم مشخص شود تا بسیاری از نیازهای اولیه آنان تأمین نشده، قابل قبول نیست.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: پیش از آن که در مناطق مختلف قرچک، مجتمع‌های مسکونی احداث شود، زیرساخت‌های آن پیش‌بینی و اجرا شود تا در هنگام سکونت مردم، مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرچک به دلیل محدودیت سرزمینی به سمت احداث مجتمع‌های مسکونی طبقاتی حرکت کرده است که این امر منجر به سکونت تعداد زیادی از افراد در این ساختمان‌ها می‌شود که برآورده شدن نیازهای اولیه آنان وظیفه مسوولان است.

وی تصریح کرد: شهرداری، دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب و فاضلاب، مخابرات، برق و سایر دستگاه‌ها همزمان با احداث مجتمع‌های مسکونی باید زیرساخت‌های لازم را در آن فراهم کرده و از تجربه ساخت این طرح‌های در مناطقی مانند پوئینک، برای طرح‌های جدید نظیر طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

فاتحی‌نژاد افزود: ساکنان شهرک‌های مسکونی اطراف شهرستان قرچک، درخواست‌های مکرری از مسوولان برای رسیدگی به وضعیت زندگی آنان دارند که باید این مشکلات در کمترین زمان احصا شده و برطرف گردد.مسوولان موظفند تا موانع توسعه شهرنشینی را در اولویت خود قرار دهند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
یکی از مهمترین مشکلات شهرک‌های حاشیه‌ای قرچک، دفع فاضلاب این مجتمع‌های مسکونی است به طوری که فاضلاب برخی از  این شهرک‌ها به خیابان‌ها و زمین‌های کشاورزی اطراف وارد می‌شود.

برچسب‌ها آب و فاضلاب قرچک مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب قرچک مسکن آب و فاضلاب قرچک مسکن مجتمع های مسکونی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک