Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی دشتکی گفت: طرح ضیافت همدلی با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی، ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی در استان البرز اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طرح ملی ضیافت همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان، همزمان با روز ۱۲ فروردین و جمهوری اسلامی در آستان مقدس امام زاده حسن (ع) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام دشتکی افزود: طرح مذکور با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی، ترویج معارف مهدوی و ارائه خدمات اجتماعی با محوریت امام زاده های شاخص اجرا خواهد شد، پیش از این در نیمه شعبان و اسفند ۱۴۰۰هم شاهد این اقدام بودیم.    وی اظهار داشت: اولین مرحله طرح ضیافت همدلی در قرن جدید در بقاع متبرکه استان البرز برگزار و زمینه مشارکت همگانی برای حمایت از نیازمندان فراهم خواهد شد، در راستای استمرار کمک های مومنانه همزمان با کرونا از محل عواید موقوفات به محرومان توجه شد.    حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: از آغاز کرونا تا کنون بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از این ویروس توزیع شده است، مومنان به عنوان مهدی یاوران جذب شده و دوزادهم هر ماه به افراد کم برخوردار کمک می کنند.   وی گفت: رسیدگی به نیازمندان در بسیاری از وقف نامه ها به عنوان سند بالادستی در سازمان اوقاف ارائه شده و افراد علاقه مند می توانند به مراکز افق امام زادگان مراجعه کرده و یا نام و نام خانوادگی خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۱۲۶۱ با عنوان مهدی یاور ارسال کنند.    حجت الاسلام دشتکی افزود: با اجرای طرح مهدی یاوران علاوه بر تامین بسته های معیشتی، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، تامین جهیزیه برای زوجین کم برخوردار، کمک تحصیلی و بسته های دارویی برای بیماران و جهاد سلامت هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.    وی اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای طرح قرار دوازدهم توسط مهدی یاوران و مابقی آن از محل درآمد موقوفات تامین خواهد شد، پیش از این هم ۶ هزار بسته معیشتی ۵۰۰ هزار الی ۱ میلیون تومانی در آستانه شب عید بین نیازمندان و جامعه هدف اوقاف توزیع شد.    حجت الاسلام دشتکی با اشاره به پیش بینی توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: برنامه متمرکز قرار دوازدهم ساعت ۱۰ صبح روز دوازدهم فروردین با حضور خانواده شهدا و مسئولین و خیرین در آستان مقدس امام زاده حسن (ع) برگزار می شود.   وی در خاتمه خاطر نشان داشت: در قالب طرح شمیم خدمت و آموزش کارآفرینی قریب به ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند و بازارچه های خیریه در سال ۱۴۰۱ توسعه پیدا خواهد کرد، در بقعه امام زاده محمد (ع) مصوب شده ۱۰۰ غرفه برپا و به تولیدکنندگان اختصاص یابد.        انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام دشتکی هزار بسته معیشتی ضیافت همدلی امام زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و فرمودند که حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

وی افزود: از مسؤولان اجرایی و قضائی درخواست کرده‌ایم که مشکلات بعضی کارخانجات که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رکن اصلی تولید که مطالبه جدی رهبری هم هست کارگر است وقتی این‌ها به کارگر بها قائل نمی‌شوند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی کارگران را اخراج می‌کنند آیا مدعی العموم وظیفه‌ای ندارد که آنها را پاسخگو کند؟

وی با طرح این پرسش که مسؤولان قضائی استان چرا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود نمی‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضا با مدیران واحدهایی که با زندگی مردم و کارگران بازی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: رهبری معظم هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه جنایت اسرائیل در غزه عنوان کرد: بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد. امام (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را «بصیرت» دانسته‌اند.

کد خبر 6089140

دیگر خبرها

  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند