Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:57:36 GMT

توقیف حدود ۲ تن تخم مرغ در یک منزل مسکونی در پنج تن مشهد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۳۷۴۴

توقیف حدود ۲ تن تخم مرغ در یک منزل مسکونی در پنج تن مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد به توقیف حدود ۲ تن تخم مرغ در یک منزل مسکونی در خیابان پنج تن اشاره و گفت: در بازرسی از منزل مسکونی به همراه پلیس اماکن حدود ۲ تن تخم مرغ کشف شد.

سید علی اکبر نصری سر آسیا اظهار کرد: پس از گزارش واصله و اعزام تیم بازرسی به محل تعداد ۱۵۰ کارتن به وزن تقریبی ۲ تن تخم مرغ از یک باب منزل مسکونی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله مذکور برای طی شدن مراحل قانونی پس از تایید کارشناس دامپزشکی از نظر مطلوبیت و سالم بودن کالاها با دستور معاون محترم اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی در شبکه توزیع می‌شود.

وی افزد: تردید نکنید نظارت و بازرسی اداره جهاد کشاورزی شهرستان مشهد به همراه دیگر ارگانها روی تمام کالاهای اساسی اعمال خواهد شد و اجازه احتکار و فروش محموله‌های غیربهداشتی و تاریخ گذشته و منقضی را نمی‌دهیم.‌ 

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: ضمن تهیه انواع فرآورده‌های خام دامی از مراکز مجاز مردم باید علاوه بر توجه بر لیبل و مشخصات محصول به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه داشته و از خرید و مصرف انواع فرآورده‌های خام دامی فاقد مهر و لیبل معتبر خودداری کنند.

به گزارش جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، نصری سر آسیا بیان کرد: همشهریان  عزیز باید نسبت به جابجایی کالاها از جمله مواد غذایی  در منازل حساسیت به خرج داده و خادمان خود را با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ مطلع سازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي بازرسی و نظارت تخم مرغ جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ۲ تن تخم مرغ منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن

سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات جهت تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌گردد.

بیشتر بخوانید

نصب تله‌های فرمونی در باغات و مزارع شهرستان اردل

وی اضافه کرد: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع زسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی می‌باشد.

اسدی ادامه داد: عملیات نصب و ردیابی هفتگی آفات در تله‌های مذکور بصورت مستمر صورت گرفته و اطلاعیه‌های پیش آگاهی نیز بصورت شهرستانی صادر و به اطلاع عموم بهره برداران می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد