Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان درگز با بیان اینکه اتمام جاده نیمه تمام درگز - کبکان - قوچان به عنوان مهمترین مطالبه مردمی با اولویت به اطلاع رئیس جمهوری رسیده و پیگیری می‌شود، اظهار کرد: جاده فعلی قوچان به درگز که از میان منطقه تندوره عبور می‌کند جاده ای ترانزیتی با تردد کامیون‌های فراوان، بسیار خطرناک و همراه با تلفات انسانی بالا در تصادفات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت این جاده از سال۹۲ آغاز شده اما به دلیل عدم اعتبار همچنان نیمه تمام مانده است و وزارت راه و شهرسازی باید تکلیف این طرح را روشن کند.

وی افزود: بهره‌برداری از این جاده، راه ارتباطی مستقیم ۲۴ روستا با شهرستان درگز را هموار می‌کند و به عنوان یکی از مطالبات مردم شهر و روستا در این منطقه بیان شده است.

سلاجقه افزود: مساله آب‌های خروجی از کشور و نیز بیکاری جوانان منطقه نیز به عنوان دیگر مطالبات مردم منطقه به اطلاع رئیس جمهور خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: تعطیلی ۱۱ باب کارخانه این منطقه به هیچ وجه پذیرفته شده نیست در حالی که می‌توانست ظرفیت خوبی برای اشتغال جوانان به همراه آورد.

کد خبر 5456816

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی شهرستان قوچان علی سلاجقه بوشهر ویروس کرونا گردشگری مسافران نوروزی کرمانشاه سفرهای نوروزی نوروز خراسان رضوی سانحه تصادف آمار کرونا گرگان مشهد تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی پروژه آزادراه ارومیه تبریز، تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رسول عطایی در جلسه پیگیری اجرای آزادراه ارومیه تبریز با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه تسریع برای اتمام روند این اجرایی این پروژه  را خواستار شد.

وی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی ،لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری  اداره کل قرار دارد.

عطایی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تاکیدات استاندار آذربایجان غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: تامین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است