Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل کمبود آب شرب ۱۸۳ روستای این استان تا پایان سال برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده اظهار داشت: عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق کم‌برخودار جدی بوده و در این راستا رفع مشکل کمبود آب شرب و بهسازی جاده‌های روستایی تا پایان امسال در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی احمدزاده با اشاره به بازدید مسئولان استانی از بخش‌ها و روستاهای کم‌برخوردار شهرستان لنده عنوان کرد: در این بازدیدها نبود جاده روستایی و آب آشامیدنی مهمترین مشکلی بود که در همان محل بازدید دستورات لازم برای رفع این موارد داده شد و بخش زیادی از مشکل جاده‌های روستایی و آب آشامیدنی امسال برطرف می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم در موگرمون با مشکل نبود گاز مواجه هستند، گفت: در سال‌های گذشته اقدامی برای تامین اعتبار پل موگرمون انجام نشد و در فصل زمستان به دلیل پر آب شدن رودخانه مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و تعدادی از هم‌استانی جان خود را از دست دادند به همین دلیل به پل وحشت معروف شده است در این بازدید مردم از این وضعیت گلایه داشتند که اعتبار پل موگرمون تامین می‌شود. 

احمدزاده با بیان اینکه چندین نقطه این شهرستان چنین موردی بوده که امیدوارم برطرف شود، گفت: مردم در روستای بره‌ مال قیام پل نیاز دارند که بنیاد علوی ورود کرده و کارهایی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه از نزدیک با مردم در روستاهای محروم لنده دیدار و گفت‌وگو داشتم، افزود: مردم خواستار آبیاری زمین‌های کشاورزی بودند که از جهاد کشاورزی خواستیم کار مطالعاتی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی را انجام دهد.

احمدزاده با اشاره به اینکه به همت شرکت گاز، روستاهای فاقد گاز در لنده از این نعمت بهره‌مند می‌شوند، گفت: مرتب شاهد قطعی برق در لنده هستیم از شرکت توزیع نیروی برق استان خواستیم فورا این مشکل را رفع کند، ضمن اینکه شرکت آب و برق خوزستان پروژه ایستگاه برق را آغاز کرده و قول دادند تا خرداد 1402 به بهره‌برداری برسد و برق پایدار این منطقه تا 30 سال تامین شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم به طور همه جانبه برطرف می‌شود گفت: در آینده‌ از مناطق و روستاهای لنده که نتوانستیم بازدید کنیم سرکشی می‌کنیم تا از نزدیک با دغدغه‌ها و مشکلات مردم آشنا شویم و در جهت برطرف کردن آن گام برداریم.

روایتی از رکوردشکنی جهادگران خراسان شمالی در نوروز 1401/ مشکل آبرسانی به روستا فتح‌الله برطرف شد + فیلمنماینده بوشهر در مجلس: 25 میلیارد تومان برای آبرسانی بندر دیلم تصویب شد16 هزار روستای کشور در قالب طرح قرارگاه امام حسن(ع) آبرسانی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مشکلات درمانی لنده اشاره کرد و گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قول دادند پزشک دائم مستقر کنند و پایگاه اورژانس را به تجهیزات مجهز کنند، ضمن اینکه 20 میلیارد تومانی که به بیمارستان لنده اختصاص داده شده توسط دانشگاه جذب شود تا بیمارستان از پیشرفت لازم برخوردار شود.

وی با اشاره به رفع مشکل اینترنت و شبکه تلفن همراه شهرستان لنده در نیمه اول سال جاری از عزم دولت سیزدهم برای رفع مشکل از مناطق محروم خبر داد و خاطرنشان کرد: اراده دولت ایران قوی و عدالت محور آیت‌الله رئیسی رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار است که تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.

انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد برطرف می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد