Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@15:17:44 GMT

آمار کرونا اصفهان ۱۱ فروردین؛ ۳ فوتی و ۱۳۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۴۱۰۸

آمار کرونا اصفهان ۱۱ فروردین؛ ۳ فوتی و ۱۳۳ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای ۱۳۳ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت آمار بیمار، کرونا در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۳۵ و ۷۸۳ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۴ هزار و ۳۵۶ نفر و موارد نمونه گرفته شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۷۰۲ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۳۳ نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۲۰۲ هزار و ۶۳۷ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده ۸۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

سلطانیان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۹۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد ۶۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگه‌داری می‌شوند.

وی درخصوص آمار تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدا تاکنون گفت: در این بازه زمانی ۱۳۶ هزار و ۷۸۶ نفر بهبودیافتگان کرونا هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۷۹ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۹ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۶۲۷ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

سلطانیان تاکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به جز کاشان و آران‌وبیدگل) سه مورد از آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا اعلام شده و موردی از فوتی‌های مشکوک به کرونا گزارش نشده است.

کد خبر 565131

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا آمار کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان کرونا در ایران دوران نقاهت انتقال بيماري کرونا اورژانس پیش بیمارستانی آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران ابتلا به کرونا در اصفهان آخرین اخبار کرونا در اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان وضعیت قرمز کرونا در اصفهان وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان کنترل شیوع کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان قرنطینه خانگی توصیه های بهداشتی آمار فوتی های امروز کرونا تخت بیمارستانی نقاهت مبتلایان کرونا ویروس کرونا در ایران افزایش کرونا در اصفهان موج ششم کرونا امار کرونا در اصفهان سیر نزولی کرونا در اصفهان مرگ و میر کرونا در اصفهان فوتی کرونا در اصفهان بهبودیافتگان کرونا در اصفهان کرونا در اصفهان بستری شدگان کرونا در اصفهان بیماران بستری کرونا در اصفهان وضع کرونا در اصفهان کنترل کرونا در اصفهان وضعیت وخیم کرونا در اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کاشان و آران وبیدگل ۲۴ ساعت گذشته استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گاز مناطقی از شهرستان آمل فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برای تعمیرات قطع می‌شود.


بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار. جریان گاز در شهرستان آمل شامل: روستا‌های آغوزکتی، سرهنگ کتی، مارکتی، چشمه سر محله و نرم
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۹ به مدت ۱۶ ساعت قطع خواهد شد.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.


پیشاپیش از بردباری و همکاری مشترکین محترم این مناطق متشکریم.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی