Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحمید سجادی در نشست شورای اداری این شهرستان خواف اظهار کرد:با تصویب مجلس به تازگی ۳۰ هزار میلیارد ریال از محل ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه زیرساختهای ورزشی کشور و کاهش مشکلات و کمبودهای این بخش اختصاص یافت که از این رقم ۲۰ درصد به بخش جوانان و بقیه به توسعه کمی و کیفی رشته های مختلف ورزشی تخصیص پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه خاص به جوانان را از رویکردهای مهم وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و گفت: برنامه ریزی های این بخش به گونه ای صورت می گیرد که بخش جوانان مظلوم واقع نشود.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در راستای تقویت ساختار بخش جوانان در این وزارتخانه، شورای عالی جوانان کشور در دولت سیزدهم و بعد از ۹ سال دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه کمی و کیفی سازمانهای مردم نهاد در بخشهای مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گفت: این سازمانها و یا تشکل‌های غیر دولتی باید مطالبه گر مسائل و مشکلات جوانان از مسوولان ذیربط باشند.

سجادی گفت: کشور ۲۸ هزار فقره اماکن ورزشی دارد که باید دست‌کم در ۲۰ درصد آنها خانه های جوان تشکیل شود و این ساز و کار مهمی برای توجه به این رده سنی و مطالبه گری مشکلات و نیازهای آنان است.

وزیر ورزش و جوانان، مهمترین رویکرد رییس جمهور و دولت مردمی و انقلابی و عدالت محور سیزدهم را افزایش اعتماد در مردم دانست و افزود: خدمات مسوولان باید به گونه ای باشد که این روحیه اعتماد نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی را در مردم تقویت کند.

فرماندار خواف هم خط راه آهن خواف به هرات را از دستاوردهای بسیار مهم توسعه ای و رونق اقتصادی این شهرستان دانست و بر بهره گیری حداکثری از پتانسیل های این بخش تاکید کرد.

مهدی عباسپور گفت: وحدت و انسجام و همدلی بین مردم شیعه و سنی و شرکت باشکوه مردم خواف در انتخابات و دیگر عرصه های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از نقاط شاخص این شهرستان است.

مهمترین مشکل مردم خواف نابسامانی محورهای ارتباطی و سانحه خیز بودن جاده ها است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی هم مهمترین مشکلات مردم این منطقه را نابسامانی محورهای ارتباطی و سانحه خیز بودن جاده ها از جمله محور سنگان خواف به تربت حیدریه برشمرد.

حجت الاسلام اکبر احمدپور، توسعه و نوسازی کشاورزی و حمایت جدی از کشاورزان را از دیگر نیازهای مهم شهرستان خواف عنوان کرد.

وزیر ورزش و جوانان که در چهارچوب نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان خراسان رضوی رضوی سفر کرده است به نمایندگی از رییس جمهور برای بررسی مسایل و مشکلات شهرستان مرزی خواف به این خطه سفر کرد.

سجادی در سفر به شهرستان خواف از شرکتهای معدنی سنگان خواف بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات فعالان این بخش قرار گرفت.

همچنین امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر خواف و جمع آوری پساب خانگی آغاز شد.

این طرح با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و یکی از شرکتهای معدنی به طول ۱۴۴ کیلوتر و در مدت سه سال اجرا می شود.

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خواف هم با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد که در مرحله نخست ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح احداث می شود.

پایان پیام / 70079

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش ورزشگاه خواف وزیر ورزش و جوانان شهرستان خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم ترحیم نادر کاشانی کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال و از چهره‌های شاخص این رشته ورزشی در مسجد الرضای تهران با حضور مدیران و قهرمانان بسکتبال امروز جمعه برگزار شد.

در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان حاضر شد و با قرائت فاتحه برای این مرحوم از درگاه خداوند آمرزش مسألت کرد.

این پیشکوست بسکتبال که سوم اردیبهشت ماه بدلیل بیماری در گذشت، در بازی‌های آسیایی ١٩۶۶، ١٩٧٠ و ١٩٧۴ عضو تیم ملی ایران بود و در سال ١٣۵٧ از تیم ملی خداحافظی کرد.

کد خبر 6088967

دیگر خبرها

  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم