Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، علی نصیری، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در گفتگو با  فارس درباره وقوع طوفان در پایتخت اظهار داشت: از حدود یک ساعت پیش طوفانی با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت از محدوده هشتگرد آغاز شده و به سمت تهران در حال پیشروی است.

وی افزود:در حال حاضر سرعت این طوفان در ایستگاه مهرآباد ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است که احتمالاً در تهران به دلیل برخورد با ساختمان ها و برج ها سرعت آن کاهش یافته و به ۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که تقریباً معادل طوفان چند روز تهران پیش محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بااشاره به اینکه این طوفان تا سه ساعت آینده ادامه دارد،گفت: شهروندان حدالمقدور تا پایان شب است از منزل خارج نشوند و در صورتی که در فضای باز هستند به محل‌های ایمن و سرپوشیده بروند که خطر سقوط درخت یا سازه آنها را تهدید نکند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته رگبار و رعد و برق همراه با طوفان تا پایان شب ادامه خواهد داشت.

نصیری تأکید کرد: با توجه به هشدار وزش باد شدید از شهروندان تقاضا می شود حتی الامکان در معابر و فضاهای عمومی و تفرجگاه ها حضور نداشته باشند و از پارک اتومبیل در کنار ساختمان های نیمه کاره، دکل ها، درختان، اثاثیه و مبلمان شهری پرهیز کنند.

وی گفت: همچنین شهروندان از تردد در جاده های کوهستانی و تفرجگاه های کوه های شمالی تهران که احتمال ریزش کوه وجود دارد پرهیز کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طوفان هشتگرد وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته

به گزارش همشهری آنلاین، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) علاوه بر افزایش ابر، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به‌صورت رگبار و رعد و برق در سطح استان مورد انتظار است.

طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید به با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، از بعد از ظهر بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 848386 منبع: ایسنا برچسب‌ها آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي تهران

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم