Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید تا سویه جدید کرونا نیامده، اجازه حضور تماشاگران در آبادان صادر شود.

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان و سپاهان فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها یکی از تیم‌هایی هستند که فوتبال خوب و روانی به نمایش می‌گذارند. فردا نقطه عطفی برای جوانان تیم ما است، برای کسانی که می‌خواهند خودشان را در فوتبال ایران مطرح کنند. من این صحبت را قبل از بازی با استقلال، پرسپولیس و تیم امیر خان انجام داده بودم.

او افزود: خدا را شکر دو، سه بازی سنگین دیگر به جز بازی با سپاهان داریم که قاب خوبی برای تیم ما است. ما ۱۰، ۱۲ روز برای آنالیز سپاهان وقت گذاشته‌ایم. بازیکنان به لحاظ روحی و روانی و جسمانی آماده هستند اما دو، سه بازیکن ما چهار کارته شده‌اند. تا جایی که به ما اعلام کردند، آقای جبیره، محمود مطلق و حکیم نصاری چهار کارته هستند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا حضور در لیگ قهرمانان آسیا باعث می‌شود که سپاهان با ترکیب ضعیف‌تری به میدان برود، گفت: من برای تیم فولاد و سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم چون به نام ایران در این مسابقات شرکت می‌کنند. من فکر می‌کنم هر بازی‌ جایگاه خودش را دارد. دست تیم سپاهان به لحاظ تعداد بازیکن باز است و ملاحظاتشان را کادر فنی‌شان می‌دانند. ما با تمام قوا مقابل سپاهان قرار می‌گیریم. ضمن این که بنزین سبز ما خیلی کمک می‌کند. ما می‌توانستیم هفت بازیکن در تیم امید داشته باشیم اما سه بازیکن داریم که به خاطر تصمیم مهدوی‌کیا برای جوان‌تر کردن تیم امید بود. آقای مهدوی‌کیا از آن‌ها راضی بود. من فکر می‌کنم، جوانان ما در ۳۰ دقیقه آخر کمک زیادی به ما می‌کنند.

منصوریان در ادامه درباره احتمال حضور تماشاگر در بازی با سپاهان بیان کرد: تا دو دقیقه قبل از نشست فکر می‌کردم تماشاگر داریم. من در حوزه مدیریت کلان شهرمان به جز برای گرفتن پول برای صنعت نفت دخالت نمی‌کنم اما سه سال زمان برده تا هوادار بتواند به استادیوم بیاید. از مسئولان شهر می‌خواهم که بستر آمدن آن‌ها را فراهم کند. ما از فردایمان خبر نداریم. ما با کرونا شروع کردیم و دلتا و امیکرون را گذراندیم و شاید فردا بخواهد بی‌میکرون بیاید.

او در پایان گفت: اگر ممکن است، کاری کنند که ۳۰ درصد از تماشاگران به ورزشگاه بیایند تا من منصوریان ورزشگاه‌مان را کامل نه، ولی ۳۰ درصد از ظرفیت آن را ببینم. من همیشه به عنوان مربی حریف به ورزشگاه آبادان آمده بودم که انگار هوادار روی سر ما نشسته بودند. هواداران گناه دارند و باید به ورزشگاه بیایند. الحمدالله حالمان در آبادان خوب است و جنس رفتاری مردم این شهر به من خیلی ساخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا منصوريان باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از اتفاقات عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، فحاشی گروهی از هواداران تیم میزبان به رامین رضاییان بود. رضاییان که در 2‌مقطع پیراهن قرمزها را به تن کرده، اساسا در فوتبال ایران یک پرسپولیسی به‌حساب می‌آید و شاید انتظار نمی‌‎رفت در این بازی از هواداران فحش بخورد، اما فیلم‌هایی که منتشر شده نشان می‌دهد بعضی تماشاگران با ناسزا به استقبال او رفته‌اند؛ هرچند رضاییان در زمین به آنها علامت داد بلندتر فریاد بزنند و البته در میکس‌زون هم گفت هواداران پرسپولیس همیشه در قلبش جا خواهند داشت. به هر حال بازی خوبی نبود و خود رامین هم مثل سایر ستاره‌های حاضر در زمین، روز پرفروغی را پشت سر نگذاشت. با این حال ممکن است اتفاقی که در آزادی رخ داد، روی فعل و انفعالات باشگاه در پنجره نقل ‌و انتقالاتی تابستان تأثیر بگذارد.

هنوز مشخص نیست اوسمار ویرا در فصل جدید هم سرمربی سرخپوشان خواهد بود یا نه؛ اما او در مصاحبه تلویزیونی اخیرش به‌شکلی کم‌سابقه و دور از انتظار اسم برخی بازیکنان ایرانی مورد علاقه‌اش را به زبان آورد که نام رضاییان هم در بین آنها به چشم می‌خورد. پس از آن مصاحبه گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفت در مورد اینکه شاید رضاییان برای فصل بعد دوباره سرخپوش شود؛ مخصوصا که قرارداد این بازیکن 34‌ساله با سپاهان در همین زمان پایان خواهد یافت. با وجود این، نوع رفتار گروهی از هواداران با رضاییان، احتمالا او را در مورد بازگشت به تیم دلسرد کرده است.

رامین با وجود توانایی‌های فنی چشمگیرش، به‌طور کلی دوران آرام و خیلی موفقی را در پرسپولیس پشت سر نگذاشت. او بعد از فصل درخشان پانزدهم به‌طور ناگهانی سر از لیگ ترکیه درآورد و بعد در بازگشت به پرسپولیس، به‌خاطر درگیری با علی علیپور از تیم کنار گذاشته شد. پس از آن هم در لیگ بیست‌ویکم شاهد حضور دوباره و کوتاه‌مدت رضاییان در جمع سرخپوشان بودیم که باز هم با قهرمانی همراه نبود و در پی آن مصاحبه آماتوری با تلویزیون پیرامون سطح فنی پایین برخی از بازیکنان پرسپولیس، به جدایی او انجامید.

کد خبر 849555 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ۱۳ هوادار پرسپولیس و سپاهان محروم شدند!
  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!