Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:24:44 GMT

ظرفیت‌های اشتغال‌زا در روستاهای شهرستان دشتی شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۴۸۳۹

ظرفیت‌های اشتغال‌زا در روستاهای شهرستان دشتی شناسایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر پنجشنبه در همایش همراهی با دولت مردمی برای خدمت به مردم اظهار داشت: برگزاری چنین همایشی نقش بسزایی در توسعه شهرستان دارد و کمک کار ما در خدمت رسانی خواهد بود.

فرماندار دشتی بر ضرورت خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: اجرای طرح نهضت آسفالت کار ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرانی تصریح کرد: اعتبارات این طرح از چهار محل استانی، شهرستانی، ارزش، فزوده و اعتبارات در اختیار نماینده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح کمک خوبی به روستاهای فاقد دهیاری است.

بحرانی بر ضرورت به توجه به اشتغال روستاها تاکید و گفت: ظرفیت‌های اشتغال در هر روستا شناسایی شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی، شیلات و دریا در شهرستان وجود دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود و دولت نیز حمایت‌های خوبی انجام خواهد داد.
بحرانی خاطر نشان کرد: اشتغال افراد در منازل فراهم کنیم و فنی و حرفه‌ای نیز دوره‌های آموزشی لازم به مردم بدهند و بانک‌ها نیز حمایت لازم داشته باشند.

فرماندار دشتی گفت: دهیاران و شوراها ظرفیت‌های اشتغال زا در روستاها شناسایی و معرفی کنند.

کد خبر 5456865

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی علی بحرانی اشتغال اشتغال روستایی بوشهر ویروس کرونا گردشگری مسافران نوروزی کرمانشاه خراسان رضوی سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا سانحه تصادف مشهد گرگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان