Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: شهدا به ما درس دادند که با دست خالی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد، آن‌ها به ما یاد دادند تا زمانی که به خدا ایمان و توکل نداشته باشیم مشکلات رفع نخواهد شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی امروز در یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سربلندی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون حماسه آفرینی شهدا است و باید راه آن‌ها را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه با پایبندی به مسیر شهدا اقتصاد و معیشت حل می‌شود، عنوان کرد: شهدا به ما درس دادند که با دست خالی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد، آن‌ها به ما یاد دادند تا زمانی که به خدا ایمان و توکل نداشته باشیم مشکلات رفع نخواهد شد.

معاون اقتصادی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مشکل اساسی کشور تحریم‌های داخلی است و گفت: تا زمانی که تحریم‌های داخلی برداشته نشود، تحریم‌های خارجی نیز برداشته نخواهد شد.

وی عنوان کرد: تحریم‌های داخلی است که دست و پای فعالیت مردم و دولتمردان را بسته است و دولت باید در راستای رفع این تحریم‌ها گام بردارد.

رضایی خام فروشی را دلیل رکود اقتصادی کشور دانست و افزود: ثروت بسیار بزرگی در ایران وجود دارد، اما این ثروت به جیب مردم راه پیدا نکرده که دلیل عمده آن خام فروشی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، گاز، آب و برق است.

وی خوزستان را استانی ثروتمند بیان کرد و گفت: خوزستان دارای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی است، ولی این بنگاه‌ها سودی برای مردم را در پی نداشت.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بیان کرد: مشکلات اقتصادی مردم خوزستان و همچنین مشکلات واحد‌های صنعتی این استان بررسی شد و تمام تلاش را خواهیم کرد تا مردم از ثروت عظیم این استان بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور رکود اقتصادی خام فروشی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست