Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضریان: امکان ‌راستی آزمایی برای تهران پیش‌بینی نشده

علی خضریان: واقعیت این است آنچه تاکنون در متن ۲۷ صفحه‌ای پیش‌نویس توافق حاصل شده است، حاکی از عدم تحقق خطوط قرمز نظام و برخلاف قانون مجلس و تحمیل خسارت جدید به منافع ملی است. بطوریکه در این متن شاهد عدم تضامین عملی و واقعی برای رفع تحریم‌ها و عدم وضع تحریم جدیدی علیه ملت ایران هستیم. این نماینده مجلس افزوده است: از سویی دیگر فروش نفت همچنان با محدودیت‌هایی همراه است و برخلاف سیاست قطعی نظام مبنی بر لغو کل تحریم‌ها جهت بازگشت ایران به تعهدات برجام، در پیش‌نویس ۸ مارس تعهدات اصلی آمریکا به بعد از اقدامات ایران موکول شده و امکان استی آزمایی رفع تحریم‌ها نیز برای ایران پیش‌بینی نشده است. او نوشته است: لذا در حالی که طبق پیش‌نویس تهیه شده، فروش نفت و بازگشت پول نفت دچار مشکل است و آمریکا تضمینی برای رفع تحریم‌ها و وضع تحریم جدید علیه ایران نداده و ایران حق دخالت در راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها را ندارد؛ امکان تامین منافع ملی در انتفاع اقتصادی مردم از این توافق فراهم نشده است.

درخواست وزیر خارجه ایران از طالبان برای رعایت حقوق زنان افغانستان

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه هیئت حاکمه موقت افغانستان، در حاشیه نشست وزرای امور خارجه همسایگان افغانستان در تونشی چین دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به گفتگو پرداختند. وزیر امور خارجه ایران در این دیدار تشکیل دولت فراگیر با مشارکت همه اقوام را ضامن امنیت و ثبات و‌ پیشرفت افغانستان دانست و بر ضرورت تحقق آن تاکید کرد. امیر عبداللهیان همچنین رعایت حقوق زنان را که مورد تاکید اسلام و‌ پیامیر عظیم الشان آن است را مورد تاکید قرار داد و آموزش و تحصیل در همه سطوح و مشارکت اجتماعی زنان را موضوعی مهم خواند.

فدراسیون فوتبال: فیفا ضرب الاجلی برای توضیح درباره اتفاقات مشهد تعیین نکرده

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید نامه فیفا اعلام کرد که فدراسیون جهانی فوتبال ضرب الاجلی برای این موضوع تعیین نکرده است. فغانپور درمورد اینکه آیا فیفا برای ارائه توضیحات فدراسیون فوتبال ضرب‌الاجلی تعیین کرده است، پاسخ داد: هیچ ضرب‌الاجلی تعیین نشده و فقط فیفا گزارش خواسته است. وی درمورد اینکه با این تفاسیر فیفا نخواسته توضیحات فدراسیون قبل از قرعه‌کشی جام جهانی ارائه شود، گفت: به هیچ وجه چنین درخواستی در نامه فیفا مطرح نشده است. به نظر می‌آید در این مقطع موضوع خاصی اتفاق نیفتد زیرا ناظران فیفا حضور داشتند و خودشان هم شرایط را دیدند.

گلایه‌های رئیسی از شرایط تحویل دولت

سید ابراهیم رئیسی در مورد وضعیت کشور در آغاز به کار دولت سیزدهم نیز، اظهار کرد: تمایلی ندارم که در تریبون بگویم چه چیزی را تحویل گرفتیم اما مردم می‌دانند چه وضعیت سختی داشتیم. رئیسی افزود: کشور در وضعیتی بود که برخی در جلسات می‌گفتند اگر کسی بتواند ۲۰۰ هزار بشکه نفت بفروشد او را وزیر نفت می‌کنیم اما امروز شرایط فروش نفت به قبل از تحریم‌ها رسیده و پول فروش نفت نیز به کشور باز می‌گردد. رییس‌جمهور گفت: این که به برخی مطالب رسانه‌ها نمی‌پردازم برای این است که بسیاری از دولت‌ها و مجالس، گرفتار حاشیه‌ها شدند. امروز یکی از ترفندهای دشمن این است که ما را گرفتار حاشیه کند، اگر گرفتار حاشیه شویم از متن که اساس آن رفع گرفتاری مردم است، باز می‌مانیم.

آیت‌الله سبحانی: در این ۴۰ سال، مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید گفت: بایستی برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود تا سفرها در طول سال انجام گرفته و تلفات جاده ای به حداقل ممکن برسد. آیت الله "جعفر سبحانی" در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین آغاز سال جدید اظهار داشت: در این ۴۰ سال که از انقلاب می گذرد مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند شهید داده‌اند و همواره نیز در صحنه بوده اند، ان شاءالله خداوند توفیق تان دهد تا بهترین خدمت به مردم ارائه شود.

 

نماینده پیشین مجلس: قانون اساسی کامل اجرا نشده که بخواهیم اصلاحش کنیم/ در سال جدید زمینه‌ گفت‌وگوی ملی را فراهم کنیم

احمد مازنی، نماینده پیشین مجلس:دوستان شعار شفافیت را از اصلاح‌طلبان گرفتند و مجلس را تسخیر کردند در صورتی امروز عملاً مشاهده می‌کنیم نصف زمان مجلس تمام شده است اما این شعار را عملی نکردند در صورتی که برای همراهی و همدلی مردم با خودمان باید با مردم صادق و شفاف باشیم.قانون اساسی بدون این که اعلام شود عملا در تعلیق است و باید از این حالت دربیاید، حال عده‌ای در این وضعیت شعار اصلاحش را می‌دهند درحالی که این قانون اجرا نشده و نمی‌شود که بخواهیم دست به اصلاحش بزنیم.امیدوارم در سال جدید زمینه‌های گفت‌وگوی ملی و عفوهای بیشتر را فراهم کنیم و به جای اینکه مشاهده کنیم بخشی از ایرانیان با سواد و ثروتمند از کشور می‌روند شاهد مهاجرت معکوس باشیم./ایلنا

اکسیوس: آمریکا از اسراییل خواست جایگزینی برای برجام معرفی کند

اکسیوس به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا و یک مقام اسراییلی گزارش داد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسراییل و دیگر مقامات این کشور خواسته است جاگزینی برای توافق هسته‌ای با ایران معرفی کنند که غنی‌سازی اورانیوم را محدود کند.براساس این گزارش، پس از ماه‌ها مذاکره غیرمستقیم بین ایران و آمریکا، متن توافق هسته‌ای تقریبا نهایی شده است. آخرین موانع برجای مانده درخواست تهران از دولت بایدن برای حذف سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی است.به نوشته ایندیپندنت، بنت به بلینکن گفته است که توافق هسته‌ای تنها مانند یک چسب‌زخم عمل می‌کند و راه‌حلی کوتاه‌مدت است. همزمان میلیارد‌ها دلار در اختیار ایران قرار می‌دهد تا به فعالیت‌های خود و نیروهای نیابتی‌اش در منطقه ادامه دهد.بنت به بلینکن گفت: این ما هستیم که درمنطقه باید با این مشکلات مواجه شویم.

فعال سیاسی اصلاح طلب: حد حضور خاتمی در عرصه سیاسی، راهنمایی است

فیض الله عرب سرخی:اصولگرایان به مردم و قانون بی اعتنا هستند. نادیده گرفتن مردم تبعات خواهد داشت.اگر حکومت اصلاح در امور را بپذیرد، هنوز این ظرفیت وجود دارد تا مردم برای حضور در انتخابات قانع شوند.فضای سیاسی‌ را برای انتقاد کردن باز بگذاریم/ فضا امنیتی نشود.هیچ ارزیابی از انتخابات آینده ندارم. الان هیچ قرینه مثبتی نمی‌بینم اما امیدوارم حکومت از تجربیات گذشته‌اش درس بگیرد.مردم باور کرده‌اند که مجلس کاره‌ای نیست. به مجلس می‌گویند این کار را بکن! آن کار را نکن! پس امیدی به آن ندارند.اگر حاکمیت تصمیم بگیرد که انتخابات، رقابتی و مشارکتی باشد ما هم هستیم اما اگر بخواهند انتخابات درون جناحی باشد،‌ ما نیستیم.نقش آقای خاتمی معنوی است. خاتمی یک عنصر اکتیو در عرصه سیاسی نیست، سن‌ او این اجازه را نمی‌دهد اما می تواند ارشاد و راهنمایی کند./منیبان

نماینده مجلس: قیمت واقعی بنزین یک دلار است اما امسال گران نمی‎‌کنیم/واکنش فعال رسانه ای به گفته های این نماینده

علی رحیمی مظفری عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره قیمت بنزین در سال ۱۴۰۱ گفت: قیمت بنزین افزایش پیدا نمی‌کند و در سال ۱۴۰۱ همین لیتری ۱۵۰۰ تومان باقی می ماند. ما به زور و با اجبار قیمت بنزین را در این رقم نگه داشتیم. قیمت واقعی بنزین رقمی بالغ بر یک دلار است و مابقی آن یارانه است. روح الله جمعه ای فعال رسانه ای و مشاور وزیر سابق کشور در واکنش نوشت: آقای قانونگذار؛ حداقل درآمد معمول ماهیانه در دنیا هم سه هزار دلار است لطفا ابتدا کف درآمد مردم را جهانی کنید بعد برای آنها فاکتورِ بخشش صادر نمایید.

خبرنگار شبکه «الکاس»: کنگره فیفا برگزار شد و خبری از تعلیق فوتبال ایران نیست

عمر قحطان خبرنگار عراقی الاصل شبکه «الکاس» قطر با انتشار توئیتی از شایعه بودن تعلیق فوتبال ایران خبر داد و نوشت: الان در کنگره فیفا در دوحه عضویت فدراسیون های کنیا، زیمباوه و پاکستان به حالت تعلیق درآمد. هیچ مجازاتی برای فدراسیون ایران درنظر گرفته نشد.

افت بزرگ مخاطبان اکران نوروز: بخاطر قیمت بلیت، انتخاب فیلم‌ها یا کرونا؟!

اکران نوروز سال ۱۴۰۱ در حالی وارد هفته سوم شد که میزان مخاطبان این اکران نسبت به سالهای گذشته افت محسوسی داشته. با توجه به حجم حضور مردم در سفرها و رستوران ها و دیگر اماکن تفریحی به سختی بتوان این افت فروش را به کرونا ربط داد و به نظر می‌رسد ریسک بزرگ سازمان سینمایی و تهیه کننده‌ها و دفاتر پخش در افزایش پنجاه درصدی قیمت بلیت تاثیر منفی اش را از همین حالا گذاشته است و بعید است ترکیب دیگری از فیلم‌ها به آماری چندان بهتر از این می‌رسید.بعد از لغو اکران‌ نوروز سال ۹۹ و اکران کم رمق نوروز سال ۱۴۰۰ تحت تاثیر کرونا، با توجه به بازگشت مردم به سینماها در نیمه د‌وم سال گذشته و فروش بالای دو فیلم «گشت ۳» و «دینامیت» همه چیز برای یک اکران نوروز پررونق آماده بود. در این شرایط با توجه به مخاطب ۶۳۰ هزار نفری اکران نوروز ۱۴۰۱ تا دهم فروردین حتی اگر این‌آمار تا پایان نوروز به ۹۰۰ هزار تماشاگر برسد اکران نوروز ۱۴۰۱ نسبت به نوروز ۹۸ بیش از ۶۰ درصد و نسبت به نوروز ۹۷ بیش از ۵۰ درصد افت کرده است. در واقع ۷ فیلم اکران نوروز امسال به اندازه یک فیلم اکران نوروز ۹۸ هم مخاطب نداشته‌اند!پر مخاطب ترین فیلم امسال یعنی «سگ بند» تاکنون ۲۵۰ هزار تماشاگر داشته و آمار به شدت پایین تری نسبت به صدرنشینان گیشه نوروزی سالهای ۹۶ تا ۹۸ را ثبت کرده این درحالی است که فیلم «چهار انگشت» که در رتبه سوم اکران نوروز ۹۸ قرار داشت حدود ۳۰۰ هزار مخاطب فقط در تعطیلات نوروز داشته است./سینمادیلی

اولین موج گرمای سال؛ تقویت جریانات گرم جنوبی و افزایش چند درجه‌ای دمای هوا

با ورود جریانات گرم جنوبی بیشترین میزان افزایش دما از امروز تا یکشنبه هفته آینده با ۱۴ درجه افزایش دما (میانگین ۶ تا ۱۲ درجه) در نوار شمالی کشور در پیش خواهد بود. بیشینه دما در برخی نقاط استان‌های ساحلی شمال کشور احتمالا بین ۳۳ الی ۳۵ درجه‌ سلسیوس خواهد بود.

دستور دادستان کل کشور به دادستان مشهد در پی حوادث بازی فوتبال ایران و لبنان/ با عوامل و اشخاص موثر بدون اغماض برخورد قانونی شود

در پی حواشی مسابقه بین‌المللی فوتبال بین ایران و لبنان، دادستان کل کشور به دادستان مشهد مقدس دستور بررسی ویژه رسیدگی به موضوع را صادر کرد.حجت‌الاسلام منتظری خطاب به دادستان مشهد تاکید کرد: در خصوص اینکه گفته می‌شود جعل بلیت ورود و استفاده از سند مجعول در سطح بسیار وسیع و گسترده صورت گرفته، همچنین نحوه برخورد با تعدادی از مراجعین خانم، لازم است باسرعت و دقت موضوع از جهات مختلف و مرتبط با وظایف و تکالیف قانونی قضائی و حقوق عامه در دستور رسیدگی قرار داده شود.دادستان کل کشور همچنین دستور داد، بدون اغماض با عوامل و اشخاص موثر در به وجود آمدن این قضیه طبق قانون و مقرارت برخورد شود./میزان

رئیس اطلاعات نظامی فرانسه به دلیل عدم پیش‌بینی حمله روسیه به اوکراین برکنار شد

رسانه‌های فرانسوی روز پنج‌شنبه ۳۱ مارس از برکناری ژنرال اریک ویدو، رئیس اطلاعات نظامی فرانسه به علت «ضعف سازمان تحت امر او در ارزیابی احتمال حمله روسیه به اوکراین» خبر دادند.تیری بورکارد، رئیس ستاد دفاع فرانسه در گفتگو با لوموند گفت، این برکناری زمانی اتفاق افتاد که سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه متوجه شدند ارزیابی نادرستی از احتمال حمله روسیه به اوکراین داشته‌اند که با ارزیابی آمریکایی‌ها متفاوت بوده است./یورونیوز

فعال اصلاح‌طلب: نمی‌توانیم میان اصلاحات و انتخابات مرز بکشیم

معاون سیاسی حزب اتحاد ملت گفت: اصلاح‌طلبان باید تلاش کنند تا ظرفیت‌های انتخابات در ایران را احیا کنند. برای اینکه بتوان اختلافات را کاهش داد، نیازمند گفت‌وگوهای بنیادین در رابطه با مفهوم انتخابات هستیم تا در زمان مواجهه با آن، اختلافات را کاهش داد.حسین نورانی‌نژاد معاون سیاسی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲، اصلاح‌طلبان برای اینکه در سال جدید فعال شوند باید چه برنامه و کارهایی را انجام دهند، گفت: پرسش شما به‌گونه‌ای است که تنها کار اصلاح‌طلبان شرکت در انتخابات است در حالی که اگر این طور باشد، به راحتی آب خوردن انتخاباتی مانند ۹۸ و ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و تنها نقش منتقدان اگر بخواهند مشارکت کنند، تزیینی و در واقع شبیه کتک‌خور فیلم‌هاست تا قهرمان قصه، بدون ژست نماند.وی افزود: در وهله اول یک جریان سیاسی منتقد که راهی به نهادهای انتصابی و رانتی ندارد و داعیه نمایندگی اقشار اجتماعی هم دارد، باید بتواند قدرت اجتماعی کسب کند و این قدرت اجتماعی از چنان ظرفیتی برخوردار باشد که امکانِ حذف و نادیده گرفته شدن از سوی قدرت را سد کند. یعنی باید در ابتدا در زمین جامعه، بذر اعتماد به کارآمدی و سلامت و پایداری و اثربخشی خود را بکارد تا در صورت لزوم، هنگام انتخابات برداشت کند.این فعال سیاسی تصریح کرد: بنابراین پرسش امروز ما این نیست که اصلاح‌طلبان چه برنامه‌ای برای انتخابات دارند. بلکه باید پرسید برای احیای سرمایه اجتماعی و ارتباط با مردم، کسب نمایندگی سیاسی آزادی‌خواهان، برای جبران ضعف رسانه‌ای‌ اصلاحات، برای نوسازی گفتمانی‌ و تشکیلاتی‌ چه راهکارهایی دارند. آنگاه با توجه به اینکه در بین اصلاح‌طلبان، اصل بر شرکت در انتخابات است، نتیجه‌اش را در زمان انتخابات می‌گیرند. منتهی اگر تصور این باشد که از امروز بروند کاندیدا پیدا کنند و بگویند می‌خواهیم به هر قیمت در انتخابات باشیم، هیچ دستاوردی بیشتر از سال ۹۸ و ۱۴۰۰ به دست نخواهند آورد.نورانی.نژاد در پاسخ به این سوال که جبهه اصلاحات باید چه نقشی در این برنامه‌ها داشته باشد گفت: جبهه اصلاحات هم باید برای هم‌اندیشی، همگرایی و تعیین تکلیف اصلاح‌طلبان نسبت به موضوعات مختلف از جمله انتخابات و معنی‌داری آن نقش داشته باشد.

پیش‌بینی محسن رضایی از جنگ اوکراین: حداقل ۱۰ سال به طول می‌انجامد

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، گفت: از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.محسن رضایی امروز یازدهم فروردین ماه در حاشیه حضور در مسجد جامع خرمشهر و گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان، اظهار کرد: در یک شرایط بسیار حساس بین المللی، منطقه ای و ملی قرار داریم.وی با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، افزود: جنگ اوکراین ماجرای مهمی است و به این سادگی ها پایان نمی یابد.معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در شرایط فعلی اطلس و جغرافیای فرصت ها و تهدیدهای کشور عوض شده است و از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.رضایی عنوان کرد: کشور ایران بیش از ۴۰ سال است که آرامشی در هدایت و رهبری دارد و مثل یک کشتی اقیانوس پیما برمبنای اصول خود درحال حرکت است.وی با بیان اینکه اصول کشور همان اصول است اما فرصت ها و تهدیدات جدید را باید بشناسیم و برای آن ها برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: در منطقه همه دوستان آمریکا به این نتیجه رسیده اند که ارتباط با آمریکا، راه نجات نیست.

واکنش ایران به تحریم‌های جدید آمریکا

سخنگوی وزارت امورخارجه به تحریم های اعلام شده جدید ایالات متحده علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در خصوص تحریم های اعلام شده جدید ایالات متحده علیه اتباع جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این اقدام نشانه دیگری از سوءنیت دولت آمریکا در قبال مردم ایران است که در تداوم سیاست شکست خورده فشار حداکثری آن دولت علیه ایران طراحی شده است و آشکارا این واقعیت را ثابت می کند که دولت کنونی آمریکا برخلاف ادعای خود، از هر فرصتی برای طرح اتهامات بی اساس و فشار بر مردم ایران استفاده می کند.خطیب زاده افزود: ایالات متحده در حالی که ادعا می کند آماده بازگشت به اجرای کامل تعهدات خود در توافق هسته‌ای است همچنان به نقض اساسی آن و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ادامه می دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوروز 1401 روز جمهوری اسلامی بسته ویژه خبری بسته خبری اخبار روز نوروز 1401 روز جمهوری اسلامی قیمت گوشی توافق هسته ای اکران نوروز اصلاح طلبان بین المللی امور خارجه ضرب الاجلی داده اند سال جدید تحریم ها فروش نفت آیت الله پیش بینی فیلم ها ۴۰ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های مست عشق، تمساح خونی، پرویزخان، نوروز، ایلیا جست‌وجوی قهرمان، نویسنده مرده است، آسمان غرب، پدران، روشن، بی بدن، قوی دل، آپاراتچی و سال گربه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

تهران:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما مگامال
مست عشق ۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۵۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۱۵، ۲۰:۱۵، ۲۱:۱۵، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۸:۳۰

۸۰۰۰۰

نوروز ۱۶:۳۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۶:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۱۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۳۰، ۲۳:۵۹ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۴:۳۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب

۱۲:۳۰

۴۰۰۰۰

سال گربه ۱۲:۰۰، ۱۲:۴۵، ۱۳:۵۰، ۱۴:۴۵، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۴۵، ۱۸:۴۵، ۱۹:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۱:۴۵، ۲۲:۴۵، ۲۳:۴۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پردیس سینمایی ایران مال
مست عشق ۱۱:۴۰، ۱۲:۰۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۱۰، ۱۴:۵۰، ۱۵:۲۵، ۱۷:۱۵، ۱۶:۲۰، ۱۶:۵۰، ۱۷:۲۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۳۰، ۱۸:۵۵، ۱۹:۱۵، ۱۹:۲۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۴۰، ۲۱:۰۰، ۲۱:۱۵، ۲۱:۲۵، ۲۱:۳۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۰۵، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۴۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۴۰، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۵۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۵۵، ۲۲:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۳۵ ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۴:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۴۰، ۱۳:۴۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۴۰، ۱۲:۱۰، ۱۳:۱۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۲۰، ۱۹:۲۰، ۲۰:۲۵، ۲۱:۲۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۱:۳۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۳:۲۵ ۸۰۰۰۰
سینما فرهنگ تهران
مست عشق ۱۳:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۰۰، ۱۴:۳۰، ۲۳:۳۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۲:۵۰، ۱۹:۴۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۰۰، ۱۵:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۸۰۰۰۰
همسایه شما، زهره ۱۶:۱۵ ۸۰۰۰۰

مشهد:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
پردیس سینمایی هویزه
مست عشق ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۱۵، ۲۰:۰۰، ۲۱:۴۵، ۲۳:۴۵ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۳۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
نوروز

۱۰:۴۵، ۱۴:۴۵، ۲۰:۴۵

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۰:۰۰، ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵، ۲۰:۱۵

۸۰۰۰۰
بی بدن

۱۰:۱۵، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۵۹

۸۰۰۰۰
آپاراتچی

۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۵، ۲۱:۳۰، ۲۳:۳۰

۸۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۴۵، ۱۶:۴۵، ۲۲:۴۵ ۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۲:۰۰، ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۳۰، ۲۲:۱۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۰:۰۰، ۱۲:۴۵، ۱۴:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۸:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۵۹ ۸۰۰۰۰
شیراز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
هنر شهر آفتاب
مست عشق ۱۳:۴۰، ۱۵:۴۰، ۱۶:۵۰، ۱۷:۴۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۰، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰
تمساح خونی

۱۳:۲۰، ۱۵:۳۰، ۱۷:۵۰، ۱۹:۰۰، ۱۹:۵۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰ و ۱۹۵۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۹:۳۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۱۳:۰۰ ۳۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۱:۱۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۲۳:۱۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن

۱۴:۰۰، ۱۶:۱۰، ۱۸:۲۰، ۲۱:۱۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰
سال گربه ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۱۰، ۲۳:۱۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰


اهواز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما اکسین
مست عشق ۱۰:۰۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۶:۴۵، ۱۸:۴۵، ۲۲:۳۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۵ ۶۰۰۰۰
سال گربه

۱۶:۰۰، ۲۰:۴۵

۶۰۰۰۰
نوروز ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵ ۶۰۰۰۰
پرویزخان ۱۲:۱۵، ۱۶:۱۵ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۴:۰۰، ۲۲:۱۵ ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۲۰:۱۵ ۶۰۰۰۰
کد خبر 747686

دیگر خبرها

  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۷ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت