Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار علیرضا تنگسیری پنجشنبه در جمع کاروان راهیان نور در یادمان والفجر هشت گفت‌: خدمات به زائران و کاروان‌های راهیان نور در این یادمان به خوبی ارائه شد به طوری که رضایتمندی زائران را در پی داشت.

وی با تقدیر از خادمان و متصدیان یادمان‌های شهدا به ویژه یادمان شهدای والفجر هشت تقدیر و تشکر کرد و افزود: این یادمان از اصلیترین مقصدهای بازدید و زیارت اعضای کاروان های راهیان نور به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جمع راهیان نور گفت: نیروی دریایی سپاه در سالیان اخیر امکانات رفاهی و اقدامات پشتیبانی در این یادمان برای ارائه تسهیلات رفاهی بهتر به زائران اقدام کرد.

سردار تنگسیری بیان کرد: در آیند نیز با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر، گام‌های بهتری برای بهبود و تقویت کیفیت و کمیت خدماتی و فضاسازی یادمان‌های شهدا برای حضور مردم در راهیان نور اقدام خواهیم کرد.

وی جایگاه رفیع شهدا را ستودنی دانست و گفت: راه امام و شهیدان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هر روز بر اقتدار خود می‌افزاییم و همچنان با ایمان و توکل بر خدا در عرصه مبارزه با دشمن خواهیم ماند.

یادمان شهدای عملیات والفجر هشت در ۴۵ کیلومتری آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروندکنار خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروندکنار خوزستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اروندکنار خوزستان آبادان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور