Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه روسیه در اقدامی تلافی جویانه، ورود برخی از مقام ها و شخصیت های اتحادیه اروپا به این کشور را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که طی یادداشتی غیررسمی به نماینده اتحادیه اروپا در مسکو، ممنوعیت این موضوع را به طرف اروپایی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه وزارت خارجه روسیه، تعدادی از کمیسیونرها، روسای ساختارهای نظامی و نمایندگان پارلمان اروپا را مشمول ممنوعیت ورود به این کشور عنوان کرده است.

تعدادی از مقام های دولتی و نمایندگان پارلمان کشورهای عضو اتحادیه اروپا، شخصیت ها و اهالی رسانه در این منطقه که اقدامات و فعالیت های ضدروسی داشته اند نیز در فهرست سیاه وزارت خارجه روسیه قرار گرفته اند.

پیش از این، اتحادیه اروپا در واکنش به شروع عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، تعدادی از مقام های روس را در فهرست سیاه خود قرار داده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت خارجه روسیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل این اظهارات را در نشست مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض برگزار می‌شود مطرح کرد. 

در حال حاضر از میان ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا تنها هشت کشور، فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت شناخته‌اند. این کشور‌ها عبارتند از: لهستان، بلغارستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئد و قبرس. 

در ماه‌های گذشته کشور‌های ایرلند، اسپانیا، اسلوونی و مالت آمادگی خودشان را برای پیوستن به این ۸ کشور اعلام کرده‌اند. 

با وجود این، اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته است. برخی از مهم‌ترین کشور‌های عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و فرانسه معتقدند که به رسمیت شناختن فلسطین تنها از رهگذر مذاکرات بر سر راهکار دو دولتی قابل حصول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد