Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بعد از بازی مقابل کره جنوبی، شرایطی به وجود آمد که انتقادها افزایش یافت.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم ابتدای سال، با تیمی باشخصیت و باانضباط و ساختارمند بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد جزو تیم‌های بسیار خوب کشورمان است و برای این تیم و جواد نکونام، در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

*از نظر کیفی سال قبل هم واقعا خوب کار کردند و به حقشان نرسیدند، مطمئنم که نکونام این فصل با افزایش تجربه بین‌المللی‌اش موفق‌تر خواهد بود. بر اساس داشته‌هایش، نکونام عالی کار کرده و آینده‌دار است.

*از نظر کیفیت فوتبالی به شرایط خوبی رسیده‌ایم، باید بازی چشم‌نوازی را به نمایش بگذاریم تا مردم مازندران خوشحال باشند. خیلی خوب می‌شد، اگر بازی اول سال نو با حضور هواداران برگزار می‌شد، این هم از اتفاقات نادری است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد. ما زمین نداشتیم و به لطف مشهد به میدان می‌رویم. اسلحه اصلی ما هواداران است، اما متاسفانه مدت‌هاست از حضور این عزیزان محرومیم.

*هر تیمی تمرکز لازم را داشته باشد و کمتر اشتباه کند، برنده بازی خواهدبود. حق اشتباه مقابل فولاد نداریم، تیم نکونام از تک موقعیت‌ها بهترین استفاده را می‌برد. امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی را شاهد باشیم. فولاد آخرین بازی داخلی‌اش در مقابل ماست و بعد از آن به رقابت‌های آسیایی می‌رود. ما هم انگیزه فراوانی داریم و ان شاءالله به آنچه می‌خواهیم برسیم.

*تیم نساجی اگر فقط ۱۱ بازیکن هم داشته‌باشد، برای بردن بازی می‌کند. مصدوم و محروم داریم اما باید خوب کار کنیم. برای ما نام رقیب مهم نیست، چه استقلال باشد چه فولاد چه سپاهان و چه پرسپولیس. جلوی فولاد بازی کردن حتی سخت‌تر هم هست و با تمام احترامی که برای نکونام قائلم امیدوارم برنده باشیم.

*اگر دنبال این باشیم که با بخت و اقبال به قرعه خوب برسیم، باید بعد از فردای قرعه‌کشی استراتژی‌مان را مشخص کنیم. بعد از بازی مقابل کره جنوبی، شرایطی به وجود آمد که انتقادها افزایش یافت. ایران در جام جهانی به همین شکلی کار خواهدکرد که مقابل کره به میدان رفت. باید خیلی کار کنیم تا بهتر شویم.

*باید به نوعی فوتبال بازی کنیم که بتوانیم در برابر تیم‌های بزرگ هم بهتر کار کنیم. دیگر در جام جهانی خبری از عراق و امارات و کامبوج نیست. اگر بازی با کره را می‌بردیم به خواب خرگوشی می‌رفتیم، خوشبختانه باختیم تا تلنگر بخوریم. ابزارهای لازم باید فراهم شود و نقاط ضعف باید پوشش داده شود. کی‌روش در ۸ سالی که در تیم ملی کار کرد برای فراهم شدن تاکتیک مدنظرش هم از داشته‌های فوتبال استفاده کرد و هر آنچه که لازم داشت را ساخت.

*در جایگاهی نیستم که بگویم چه کسی باید سرمربی تیم ملی باشد. در فدراسیون باید در این خصوص تصمیم‌گیری شود، اسکوچیچ یا دیگری، هرکس سرمربی باشد باید حمایت کنیم تا ان شاءالله با کسب نتایج خوب، مردم را خوشحال کنیم. موفقیت در فوتبال و کشتی، مردم را خوشحال می‌کند.

*شاید بهتر باشد در برخی نفرات تجدید نظر شود، شاید سرمربی تیم ملی به این موضوع اعتقادی نداشته‌باشد، اما شاید بهتر باشد بازیکنانی به تیم ملی اضافه شوند که هم حواشی را بهتر جمع کنند هم شرایط تیم بهتر شود.

*به نظرم بازیکن بزرگ شاید هم بازی نکند اما می‌تواند کمک کند تا حواشی کمتر شود. مثلا در ماجرای طارمی اگر بازیکنانی مثل شجاعی و دژاگه بودند، بهتر این ماجرا جمع می‌شد. رختکن یک اصل در فوتبال است و با داشتن آن، فکر می‌کنم ۵۰ درصد راه را می‌توان رفت. شجاعی در دوران کی‌روش شاید گاهی وقت‌ها آنچنان به میدان نمی‌ رفت، اما عصای دست کی‌روش بود

بیشتر بخوانید: فرار رو به جلوی فدراسیون فوتبال با آدرس اشتباهی/ پذیرش اشتباهات اینقدر سخت است؟

انتهای پیام/

برچسب ها: ساکت الهامی نساجی نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساکت الهامی نساجی نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم