Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در راستای آماده سازی دانشگاه تبریز برای حضور دانشجویان، رئیس و معاونان دانشگاه از قسمت‌های مختلف دانشگاه، خوابگاه ها و سلف های دانشجویی بازدید کردند.

 صفر نصرالله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز به همراه حسین امامعلی پور معاون دانشجویی،  مصطفی صحرایی معاون آموزشی و همچنین مدیر امور دانشجویان، از آخرین وضعیت خوابگاه‌ها و سلف‌های دانشجویی برای حضور دانشجویان از ۱۴ فروردین ماه در دانشگاه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید مقرر شد؛ خوابگاه‌های دانشجویی مقطع کارشناسی نیز همانند خوابگاه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به اینترنت مجهز شوند که برای این امر نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بر اساس این گزارش و با توجه به آخرین وضعیت آماده سازی محیط‌های دانشجویی، دانشگاه تبریز در تمامی حوزه‌ها، آمادگی لازم برای حضور دانشجویان را در دانشگاه دارد. 

دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی‌های ۹۸ و ۹۷، از تاریخ ۱۴ فروردین ماه و دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ از تاریخ ۲۴ فروردین ماه باید با در دست داشتن کارت واکسن و بر اساس اطلاعیه معاونت دانشجویی نسبت به دریافت خوابگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه تبریز فارس تبریز خوابگاه های دانشجویان دانشگاه تبریز اینترنت قیمت اینترنت دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس