Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین امینی نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی به تلاش‌های مجموعه سلامت استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و از حضور بازرسان بهداشتی استان در هزار و ۵۳۵ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، اماکن بین راهی و سامانه‌های آبرسانی استان خبر داد.

او گفت: در این بازدیدها، ضمن جمع آوری و معدوم سازی ۳۱۱ کیلوگرم مواد غذایی یا آشامیدنی خارج شده از مسیر مصرف، ۴۲ واحد متخلف بهداشتی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی خدمت رسانی به هشت هزار و ۸۷ بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت استان طی شبانه روز گذشته را دیگر محور برنامه‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد و گفت: همچنین با تلاش‌های انجام شده در این روز، ۱۱ مادر باردار پرخطر به بیمارستان اعزام شده اند.

او خدمت رسانی به هشت هزار و ۸۵۵ بیمار مراجعه کننده به بخش‌های اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان در دهمین روز از فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این روز ۲۹۵ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس انجام شده است.

امینی دیگر خدمات درمانی روز گذشته در استان فارس را خدمت رسانی به ۴۷۱ مصدوم حوادث ترومایی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی، ۳۲۰ بیمار دارای علایم تنفسی و ۲۶۱ بیمار دارای علائم گوارشی اعلام کرد.

نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه تعداد ماموریت‌های امدادگران اورژانس فارس در ۲۴ ساعت گذشته را نیز ۷۲۸ مورد اعلام کرد که با هدف امدادرسانی به مصدومان و بیماران در استان، انجام شد.

به گفته او، از تعداد کل ماموریت‌های انجام شده، ۶۸ ماموریت مربوط به سوانح ترافیکی شهری، ۳۴۵ ماموریت سوانح غیرترافیکی شهری، ۵۱ ماموریت سوانح ترافیکی جاده‌ای و ۲۶۴ ماموریت نیز مربوط به سوانح غیرترافیکی جاده‌ای بوده است.

امینی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، چهار ماموریت و ۲۴ مشاوره مرتبط با کروناویروس از سوی کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شیراز به مردم استان ارائه شد.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با اعلام خدمت رسانی به ۱۵۱ مصدوم حوادث ترافیکی طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از این تعداد، ۴۹ مصدوم خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند و ۱۰۲ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

امینی تعداد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در دهمین روز از فروردین را نیز پنج مورد عنوان کرد.

به گفته نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه، در دهمین روز از فروردین ۱۴۰۱ و با حضور کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه، ۲۳ بازدید نظارتی انجام شده که ۶مورد مربوط به کارخانه‌ها و صنایع غذایی و ۱۷ مورد نیز مربوط به داروخانه‌ها بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی واحدهای متخلف مراجع قضایی فارس مادران باردار پرخطر ۲۴ ساعت گذشته خدمت رسانی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان