Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@09:05:38 GMT

خرید تور مشهد، قشم و تور کیش با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۵۱۹۴

خرید تور مشهد، قشم و تور کیش با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال

آفتاب‌‌نیوز :

افراد زیادی به دنبال تور‌های مسافرتی خوب هستند تا یک مسافرت باکیفیت را تجربه کنند. تور قشم تور کیش تور مشهد از پرطرفدارترین تور‌های مسافرتی هستند که شرکت خدمات مسافرتی ندا بال با تخفیف بسیار خوب آماده ارائه خدمات برای مسافران محترم می‌باشد.

تور مشهد:

مشهد همواره یکی از مقصد‌های سفری پرطرفدار افراد در فصول مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به مشهد هم جنبه زیارتی دارد و هم مکانی مناسب برای تفریحات مختلف می‌باشد. انواع مکان‌های تفریحی و رستوران‌های بزرگ در مشهد وجود دارد که سفری دل انگیز را برای مسافران رقم می‌زنند. تور‌های مسافربری بسیاری برای سفر به این شهر مقدس وجود دارد که هماهنگی پرواز و رزرو هتل در روز‌های مشخص برای شما انجام می‌دهند. آژانس هواپیمایی ندا بال این امکان را فراهم می‌کند که با توجه به بودجه و روز‌های اقامتی مورد نظرتان یک تور مناسب برای سفر به مشهد مقدس انتخاب کنید. همچنین، خرید تور مشهد با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال موقعیت شگفت انگیز برای سفر می‌باشد.

تور کیش:

اگر به دنبال تور کیش برای سفر به این جزیره فوق العاده هستید می‌توانید به آژانس هواپیمایی ندابال مراجعه کنید و از تور‌های مسافربری کیش در تایم‌های مختلف اطلاع یابید. همچنین، تور لحظه آخری کیش در این سایت وجود دارد که با هزینه‌های بسیار کمتر امکان سفر به کیش را فراهم می‌کند. تور‌های لحظه آخری به دلیل تکمیل ظرفیت مسافران ترتیب داده می‌شوند و کیفیت آن‌ها به هیچ وجه کمتر از بقیه تور‌ها نیست. البته دقت کنید که این نوع تور‌ها برای تعداد افراد محدودی در نظر گرفته می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری کیش:

در جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری فوق العاده‌ای وجود دارد که دیدن آن‌ها خاطره فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می‌زند. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های کیش سواحل زیبای آن می‌باشد. به طوری که می‌توان گفت از زیباترین ساحل‌های شن سفید دنیا به شمار می‌رود. معماری‌های منحصر به فردی در سواحل جزیره زیبای کیش طراحی شده که الهام گرفته شده از سواحل کشور‌های خارجی است.

پارک‌های متفاوتی در شهر وجود دارد که هر کدام به نحوی زیبایی و جذبه خاص خود را دارند. جالب است بدانید حتی خانه‌های مردم بومی کیش برای مسافران جذاب و دیدنی می‌باشند. اسکله تفریحی، ساحل مرجانی، جزیره هندورابی که از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش است، پارک دلفین و بسیاری مکان‌ها و برنامه‌های تفریحی در این جزیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن فرمایید. تور‌های مسافربری امکان بازدید از مکان‌های تفریحی و توریستی کیش را برای شما فراهم می‌کند و با خیال راحت و بدون دغدغه ایاب و ذهاب می‌توانید در زمان‌های مناسب از آن‌ها دیدن فرمایید.

تور قشم:

یکی دیگر از مقاصد گردشگری کشور ایران جزیره زیبای قشم می‌باشد. باید بگوییم که خرید تور قشم با ۴۰ درصد تخفیف در ندابال برای کسانی که قصد مسافرت به این مکان تفریحی را دارند ارائه شده است. جزیره قشم که در استان هرمزگان و تنگه هرمز قرار دارد، همواره از محبوبیت خاصی برای مسافران برخوردار است. جاذبه‌های تفریحی و گردشگری بسیاری در قشم وجود دارد که سفر با تور قشم امکان بازدید از اکثریت آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند. غواصی در سواحل زیبای قشم، بازدید از جنگل‌های حرا، سافاری در شن‌های صحرای قشم و بازدید از هنر‌های محلی مردم قشم از جمله این موارد است.

آژانس مسافربری ندابال:

شرکت خدمات مسافرتی ندا بال یکی از بهترین آژانس‌های هواپیمایی است که امکان رزرو تور‌های مسافرتی مختلف به شهر‌های زیبای ایران را با کیفیت بالا برای کسانی که قصد سفر دارند فراهم کرده است. برای انتخاب تور مسافرتی خود به هر مقصدی کافیست وارد سایت ندا بال شوید و به صورت آنلاین و یا تلفنی تور مورد نظر خود را رزرو کنید. انتخاب هتل، انتخاب روز‌های اقامت در شهر مورد نظر و توری که مد نظرتان است به راحتی قابل رزرو کردن است. همینطور شرکت ندا بال امکان مشاوره و پاسخگویی به هرگونه سوالی را برای شما فراهم کرده است که می‌توانید با شماره گیری و صحبت و مشاوران با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

با تخفیفات ویژه‌ای که ندابال برای خرید تور مشهد، قشم و تور کیش تا ۴۰ درصد در نظر گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این سایت مراجعه کنید.

مزیت سفر با تور‌های مسافربری:

سفر با تور‌های مسافرتی مزیت‌هایی دارد که سفر با ماشین شخصی یا بدون تور از آن‌ها بی بهره است. در ادامه مهم‌ترین مزایای سفر با تو را برای شما خوانندگان محترم ذکر خواهیم کرد.

- معمولاً سفر به مکان‌های جدید با مسافت دورتر میزانی استرس برای مسافران به همراه دارد. تور مسافرتی این استرس را از بین میبرد چرا که افرادی همراه شما هستند که به مقصد سفر آشنایی کامل دارند و شما می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید.

- معمولاً در تور‌های مسافرتی امکان بازدید از مکان‌های تفریحی بیشتری وجود دارد. چرا که به دلیل تجربه مسئولین تور زمان بندی برای بازدید از مکان‌های مختلف با تدبیر از قبل انجام میرشود و معمولا شما در طول یک روز از چندین مکان تفریحی و جاذبه گردشگری دیدن می‌کنید که در سفر‌های شخصی این امکان وجود ندارد.

-لیدر‌هایی که در طول تور شما را همراهی می‌کنند، در زمان بازدید از هر قسمت یا رد شدن از کنار مکانی خاص اطلاعاتی مفید درباره آن در اختیار شما قرار می‌دهند. به این ترتیب اطلاعات شما از مقصد سفرتان و همچنین مسیر رسیدن به مقصد بیشتر می‌شود.

- رزرو هتل یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند به مکان‌های جدید سفر کنند. در صورت استفاده از تور‌های مسافرتی با خیال راحت می‌توانید با توجه به بودجه خود هتل و یا محل اقامتی امن را برای رزرو کنید و به این ترتیب با آسودگی خاطر به سفر بروید.

- استفاده از تور‌های مسافرتی ندابال باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود. شاید خیلی‌ها فکر کنند سفر با تور‌های مسافرتی باعث افزایش هزینه سفر می‌شود، اما باید گفت مسافرت‌های گروهی همیشه مشمول تخفیف‌های گروهی برای رزرو هتل، هزینه پرواز و بازدید از جا‌های دیدنی می‌شوند و در مجموع باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تور مشهد تور کیش تور قشم تبلیغات تور های مسافرتی برای مسافران برای شما سفر با تور خرید تور برای سفر تور مشهد ۴۰ درصد تور قشم تور کیش مکان ها ندا بال تور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد

محمد پذیرا رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو توسط گشت‌های تشخیص خودرو‌های آلاینده بررسی و ۷۳ درصد آنها آلاینده هوا تشخیص داده شدند.

او افزود: از تعداد کل خودرو‌های آلاینده هوا، بیشترین تعداد خودرو‌ها بر اساس نوع خودرو مربوط به پراید با ۵۰ درصد آلایندگی بود و خودرو‌های و پیکان و پیکان وانت در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از تعداد کل خودرو‌های آلاینده ۲۴.۵ درصد در سن فرسودگی بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار دارند.

پذیرا بیان کرد: ۵۱ درصد خودرو‌های آلاینده نیز فاقد معاینه فنی بودند که نشان می‌دهد انجام معاینات فنی سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا توسط خودرو‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه