Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته برای چهارمین بار در طول دوران حرفه ای خود، جایزه نیمکت طلایی را دریافت کرد.

آنتونیو کونته از نگاه اتحادیه فوتبالیست های ایتالیایی به عنوان بهترین سرمربی فصل 2020/21 سری آ انتخاب شد. او امروز جایزه خود معروف به "جایزه نیمکت طلایی" را دریافت کرد. سرمربی سابق اینتر که این تیم را پس از 11 سال به اسکودتو رساند، با 20 رای بالاتر از استفانو پیولی (19 رای) به عنوان بهترین سرمربی فصل گذشته سری آ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته پس از دریافت این جایزه در حاشیه تمرینات تاتنهام گفت:

می خواهم این عنوان را با همکاران و بازیکنان فصل گذشته خود در اینتر به اشتراک بگذارم. این جایزه ارزشمندی است چون همکاران ایتالیایی ام به من رای دادند.

 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس گزارش وزیر کشور؛ فروش ۲۷ هزار بلیت جعلی در دو کافی نت! بدهی مالیاتی سنگین گابریل باتیستوتا؛ مسدود شدن دارایی های باتی گل کارت بازی سردار آزمون و گذرنامه صادق محرمی در کره جنوبی ناپدید شد احتمال حضور ایتالیا در جام جهانی 2022 در صورت کنار گذاشته شدن ایران! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز سه شنبه در واکنش به تجاوز اشغالگران قدس به مردم مظلوم رفح در سخنانی اعلام کرد: شکست تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح در نوار غزه، آزادی اسیران و توقف تهاجم به رفح یک تراژدی خواهد بود.

دبیرکل سازمان ملل در این خصوص ادامه داد: ادامه عملیات نظامی (رژیم) اسرائیل در رفح باعث نگرانی است؛ تهاجم گسترده منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

آنتونیو گوترش در ادامه افزود: بسته شدن گذرگاه‌های رفح و کرم شالوم تأثیر مخربی بر وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه دارد و این گذرگاه‌ها باید فوراً بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل تشدید تنش‌ها را متوقف کند و در تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه مشارکت سازنده داشته باشد. من از فعالیت مجدد نظامی در رفح توسط نیروهای اسرائیل ناراحت و مضطرب هستم.

کد خبر 6099693

دیگر خبرها

  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند