Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین العابدین نیک مرام در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آباده در سال ۱۴۰۱ به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، صنعتی، کشاورزی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار که برای شهرستان آباده در نظر گرفته شده بود متاسفانه بسیار اندک تحقق پیدا کرد که بخش زیادی از این اعتبارات برای خرید واکسن و مقابله با ویروس کرونا هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او،در حوزه مقابله با کرونا اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام گرفت و آباده یکی از شهرستان‌های پیشتاز در امر واکسیناسیون است بطوریکه تاکنون بیش از ۸۵ درصد دوز اول، ۷۷ هزار نفر دوز دوم و ۳۸ هزار نفر دوز سوم را دریافت کرده اند.

نیک مرام گفت: رنگ بندی‌هایی که در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان اعلام می‌شود ناپایدار و شکننده است از مردم خواست تا نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند.

او گفت: با همت کارکنان فرمانداری آباده و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، فرمانداری آباده بعنوان فرمانداری برتر استان فارس و در حوزه کتابخوانی بعنوان فرماندار برتر این حوزه در کشور معرفی شد که در این خصوص از همه دست اندرکاران تشکر و قدردانی میکنم.

فرماندار در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: در موضوع مسکن در دو بخش خصوصی و دولتی در شهرستان آباده اقداماتی انجام شد که در حوزه بخش خصوصی بیش از ۳۰۰ واحد کلنگ زنی شده است.

او گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، زمین شناسایی و در سایت وزارت راه و شهرسازی بارگذاری شده و عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز خواهد شد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی مدارس از پایان نوروز خبر داد و گفت: تاکید دارم که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و واکسیناسیون در مدارس به شدت کنترل شود چراکه کرونا در وضعیت ناپایدار و شکننده است و هر لحظه ممکن است وضعیت شهرستان تغییر کند.

نیک مرام گفت: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان دوز اول، ۴۵ درصد دوز دوم و ۲ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

نیک مرام گفت: امسال تمرکز ادارات شهرستان بر تقویت حوزه سرمایه گذاری و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استو  یکی از مسائلی که در دستور کار قرار دارد تمرکز زدایی در حوزه سرمایه گذاری در شهرستان است و قرار است احداث واحد‌های تولیدی و صنعتی در دیگر شهر‌های تابعه شهرستان آباده با اولویت ایزدخواست، خسروشیرین و بهمن قرار گیرد.

او همچنین از حمایت جدی از کشاورزان و دامداران در بحث توزیع نهاده‌های دامی و تکمیل پروژه فاضلاب و تصفیه خانه این شهرستان تا اواخر تابستان امسال خبر داد.

نیک مرام با بیان اینکه برنامه‌های سال جاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به شعار سال اجرا شود، گفت: ملاک ارزیابی ادارات در پایان سال تحقق شعار سال خواهد بود.

فرماندار آباده در بخش دیگری از سخنان خود به حاشیه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسائل و اتفاقات با تدبیر و برنامه ریزی در شهرستان حل می‌شود و نباید هر موضوعی را با خبرسازی و حاشیه سازی به یک سوژه تبدیل کرد.

نیک مرام گفت: فرمانداری و دستگاه‌های مرتبط شهرستان، همچنان آماده همکاری با خبرنگاران، مستندسازان در تهیه مستند گردشگری شهرستان آباده است.

او در پایان با بیان چند تذکر به اعضای شورای اداری، روئسای جدید ادارات بهزیستی، مالیات و دارایی، مخابرات و سرپرست جدید شهرداری آباده را معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار آباده سایت انرژی خورشیدی شهرستان آباده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سارقین به عنف، راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده برملا شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ۲ اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرم‌بید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرم‌بید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • ناسا برای طوفان‌های شدید خورشیدی در مریخ آماده می‌شود
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی