Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان بعد از گذشت ۱۵ روز از آغاز طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی قریب به ۸۳ هزار مورد خدمات متنوع ارائه شده است.

سید امان الله جهانبین در جمع خبرنگاران از ارائه قریب به ۸۳ هزار مورد خدمت رسانی در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان خبرداد و فزود: طرح ملی خدمات بشردوستانه به منظور افزایش ایمنی و نشاط در سفر مسافران نوروزی با استقرار ایستگاه های سلامت، فضای دوستدار کودک و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و همراه با آموزش و سرگرمی، همچنین، خیمه نماز در مبادی ورودی سه شهرستان بویراحمد، گچساران وچرام برپا شده است و ۲ اکیپ سیار سحاب نیز در شهرستان بویراحمد و چرام درحال فعالیت وارائه خدمات بشردوستانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد:این طرح از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد که از ابتدای طرح تاکنون قریب ۸۳۰۰۰ مورد خدمات بشردوستانه به مردم عزیز هم استانی و مسافرین محترم نوروزی از جمله اطلاع رسانی در زمینه کروناوسلامت ۹۷۸۷ ،اطلاع رسانی درزمینه نقاط حادثه خیز ایمنی سفر ۸۰۷۵، راهنمایی مسافرین نوروزی به نقاط ایمن ۱۳۵۶۹، آموزش مهارتهای ترافیکی ۷۴۲۳، حامیان مشارکت کننده گان در پویش بهرفت ۶۶۱۲، بهرمندشده ازخدمات فضای دوستدار کودک ۶۶۳۸، مراجعه به خیمه نماز ۶۰۱۸، افراد دعوت شده و پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما ۶۴۸۶، اقلام فرهنگی توزیع شده ۶۱۰۶، حوادث آسیب های وپیشگیری شده ۸۱۶، خدمات امداد و کمکهای اولیه ۲۳۲۸، آموزش مهارت‌های امداد و کمک های اولیه ۴۶۵۲ ،آموزش وسنجش فشار خون ۴۶۳۶) ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این پست ها، طرح "سلامت گر سفر" بمنظور ارتقای فرهنگ سلامت در حین سفر جهت کاهش شیوع بیماری کرونا، توصیه به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی "هر خانواده یک سلامتگر سفر" در راستای ارتقای مسئولیت اجتماعی اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر در سفر های نوروزی و همچنین پیوستن خانواده ها به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک ساز) و پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما اجرا می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد نوروز 1401 هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: با هدف پوشش تمامی حوادث لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شده و ظرفیت انبارها ارتقا داده شده است. - اخبار استانها -

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نام‌گذاری شده و 18 تا 24 امسال هفته هلال احمر است، اظهار  داشت: این هفته با شعار «با مشارکت شما؛ سربلندیم» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ما با مشارکت مردم که همواره پایه و اساس جمعیت هلال احمر بودند، سربلند هستیم و افتخار داریم که ما نیز همواره با مردم، در کنار مردم و همراه مردم بودیم، گفت: در سال گذشته توانستیم با توان مردمی و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر بیش از هزار و 500 حادثه را در سطح استان کرمان، ملی و بین‌المللی را پوشش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با گرامیداشت دو شهید هلال‌احمر استان کرمان که در انفجار تروریستی گلزار شهدا در سالگرد شهادت حاج قاسم در حال خدمت به مردم و زائران شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، گفت: افتخار می‌کنیم که امروز شهدا و ایثارگرانی داریم که طلایه داران فرهنگ خدمت بی‌منت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته با کمک امدادگرانی که نماد ایثار و فداکاری هستند در کنار مردم بودیم و خیلی از حوادث استانی، ملی و بین‌المللی را پوشش دادیم، ادامه داد: حضور در حج تمتع و حضور پرشور امدادگران و پزشکان داوطلب این جمعیت در ایام اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه‌السلام از جمله این اقدامات است.

فلاح با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان جایگاه بسیار والایی هم در کشور و هم در سطح بین الملل دارد، افزود: سال گذشته در حادثه‌ای که در سوریه و ترکیه رخ داده بود، نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این کشورها حضور پیدا کرده و توانستند خدماتی را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز خوش‌حال هستیم که در هلال احمر جوانانی داریم که پیشگامان پیشرفت هستند، بیان کرد: بنیان و اساس هلال احمر امدادگران و جوانانی است که به صورت داوطلبانه در کنار مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه ظرفیت انبارهای جمعیت هلال احمر در تمام استان ارتقا داده شده است، گفت: لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شده است تا بتوانیم با استفاده از این لجستیک و توان جوان هلال احمر تمامی حوادث استان را پوشش دهیم.

وی با اشاره به اینکه با هدف پیشگیری از حوادث آموزش‌های همگانی این جمعیت گسترش پیدا کرده و ارتقا یافته است، ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم نیز درمانگاه‌های ما توسعه و ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • هلال احمر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای امدادی و پشتیبانی در زمان بحران‌ها است
  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • قالیباف: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد