Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی و مشتریان علاوه بر فعال بودن دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت؛ باجه‌های ارائه خدمات امور مشترکین همراه اول در سطح استان استقرار یافته‌اند.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این باجه‌ها با توجه به ورود مسافران نوروزی و در راستای خدمت رسانی مطلوب به مشترکین همراه اول در میادین و خیابان های اصلی و پرتردد مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این غرفه‌ها خدماتی از قبیل ثبت نام سیم کارت اعتباری هدیه نوروزی، فعالسازی بسته های اینترنت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با تخفیف و شرایط ویژه همراه با اینترنت هدیه، تعویض سیم کارت سوخته، ثبت نام سیم کارت دانشجویی و دانش، تعویض سیم کارت قدیمی به سیم کارت های جدید نسل ۴ به همراه اینترنت هدیه و تغییر مالکیت سیم کارت اعتباری و دائمی ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر فعال بودن دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت به صورت شیفتی به منظور ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه در ایام تعطیل، این غرفه ها نیز در نقاط مختلف شهری استان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی به مشترکین همراه اول خدمات ارائه می دهند.

حکمت در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر در اکثر نقاط شهری و روستایی استان، سرویس ها و خدمات تلفن همراه ارائه می شود افزود: در سال گذشته تکنولوژی تعداد چشمگیری از سایت های تلفن همراه ارتقا داده شد که این مهم بستر استفاده مشتریان از محصولات این اپراتور با بالاترین کیفیت را میسر ساخت.

وی با اعلام اینکه مناطق گردشگری و روستاهای بکری در استان وجود دارد که هر ساله در ایام تعطیلات میزبان تعداد قابل توجه مهمانان نوروزی است تصریح کرد: در همین راستا اقداماتی از جمله ایجاد سایت های جدید و ارتقا تکنولوژی سایت های مذکور در روستاهای تحت پوشش صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 441 هزار و 19مشترک تلفن همراه با ضریب نفوذ 145 درصد در استان در قالب مشتریان دائمی و اعتباری فعال هستند.

حکمت اضافه کرد: هم اکنون تعداد 828 سایت موبایل در استان نصب و راه اندازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی همراه اول سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان