Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ً کیقباد مصطفایی روز جمعه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: طرح تعطیلات نوروزی پلیس همه ساله قبل از شروع سال آغاز و معمولا تا بعد از تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و امسال نیز همانند سال های گذشته فرماندهی انتظامی استان  با بهره گیری از تمامی ظرفیت و توان خودش در دو حوزه مأموریتی انتظامی و ترافیکی،تمهیدات ویژه ای را اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تمامی همکاران ما در طول این مدت در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند و از تاریخ ۲۷ اسفندماه طرح ویژه ایام تعطیلات نوروزی آغاز شده و این طرح با قوت هرچه بیشتر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

سردار مصطفایی تاکید کرد: مردم فهیم استان همیشه مقید به آداب و قوانین و مقررات بوده اند و امسال نیز ما شاهد این  همراهی مردم با پلیس در انجام مأموریت ها بودیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال با توجه به اینکه شرایط خاص کرونایی را تا حدودی پشت سر گذاشتیم و شاهد خیل عظیم مسافرت های مردمی از اقصی نقاط کشور به داخل استان هستیم.

وی ابراز داشت: طی بررسی های انجام شده از ابتدای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه، آمار ها رشد ۵۷ درصدی آمار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی را نشان می دهند.

سردار مصطفایی ادامه داد: این افزایش تردد ضمن اینکه مایه خرسندی  همه ما است و بالاخره مردم با یک شور و نشاط و حرارت خاصی امسال به انجام امور مسافرتی پرداختند، ولی در کنار این مسافرت ها حوادث تلخی را هم برای تعدای از مسافران و شهروندان رقم خورد و شاهد افزایش آمار تصادفات و آمار مرگ و میر جاده ای بودیم که واقعا در جای خود مایه  تأسف همه ما شد.

وی تصریح کرد: تأکید ما بر این است که در این چند روز باقی مانده از ایام تعطیلات نوروزی، رانندگان خودرو ها حتما همکاری ویژه ای با پلیس داشته باشند و مخصوصا در حین تردد از محورهای مواصلاتی،حتما رعایت قوانین و مقررات رانندگی را درنظر داشته باشند تا خدایی ناکرده حادثه تلخی برای آنها رقم نخورد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در رابطه با طرح ویژه نوروز،تمرکز پلیس بر دو موضوع مهم یعنی پیشگیری از وقوع سرقت ها و پیشگیری از وقوع تصادفات بوده است.

سردار مصطفایی عنوان کرد: اقدامات تا به این لحظه اقدامات اثربخشی بوده و در کنار این دو موضوع مهم،سایر مأموریت های پلیسی به صورت ساری و جاری در دست اقدام بوده و همکاران بنده در طول این مدت سیزده روزه ای که از قبل از تعطیلات نوروز در قالب طرح نوروزی آغاز شده، به صورت ۱۰۰درصدی پای کار بوده اند و هر آنچه که در توان داشتند، انجام دادند تا مردم با خیالی راحت و دلی آسوده به انجام مسافرت ها بپردازند و درانجام امورعادی و روزمره زندگیشان دستخوش ناملایمتی یا موارد خاصی نشوند. 

مصطفایی تصریح کرد: با توجه به اینکه فردا روز طبیعت است و بر اساس آئین و سنت دیرینی که ما ایرانیان داریم در این روز معمولا خانواده ها در بیرون از منازل اوقاتشان سپری خواهد شد و ما با حجم وسیعی از مسافرت به خارج از شهر ها مواجه خواهیم بود.

وی به رانندگان خودروها توصیه کرد: در در وهله اول به استراحت کافی بپردازند که از نشاط و سر زندگی لازم برای انجام رانندگی برخوردارباشند و ترجیحا تلاش بکنند که مسیر های کوتاهی را برای انجام مسافرت های روز طبیعت در نظر بگیرند.  
  
سردار مصطفایی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به واسطه نعمت خدادی که در اختیارمردم است بهترین طبیعت ایران را دارد و در رابطه با استفاده از فضا های طبیعی هیچ گونه کمبود و مشکلی نداریم.

وی گفت: توصیه ما به مردم این است که با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و با توجه به اینکه میزان ترافیک در مسیر های کوتاه کمتر خواهد بود و خطرات به همان میزان پایین خواهد آمد و مردم به منازلشان دسترسی دارند ترجیحا از مسیر های کوتاه استفاده کنند.

مصطفایی با اشاره به اینکه نگرانی ما در روز طبیعت، خالی بودن منازل از سکنه است، تصریح کرد: هر چند پلیس تمامی تمهیدات را در این رابطه اندیشیده است و هیچ نگرانی در این رابطه نداریم اما لازم است که خود مردم هم توجه لازم را در این زمینه داشته باشند و در صورت انتخاب مسیر های کوتاه می توانند به منزلشان سرکشی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم هست و فلسفه وجودی این نیرو، ایجاد نظم و امنیت پایدار برای مردم و شهروندان در اقصی نقاط کشور است و به لطف خدا با همراهی و همدلی مردم و با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه دستگاه هایی که در امنیت نقش دارند، امروز شاهد این هستیم که استان ما از این نعمت عظیم امنیت در حد کمال و مطلوب برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه نیروی انتظامی به عنوان پرچم دار امنیت اقدامات ویژه و برجسته ای را انجام داده و این امنیت در واقع حاصل جانفشانی و رشادت های همکاران بنده در جای جای ایران اسلامی می باشد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تعطیلات نوروزی سردار مصطفایی داشته باشند روز طبیعت مسافرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار