Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با معرفی پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت داخلی جامعه، تداوم برخورد‌های قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش، اشرار و مجرمان را از مهمترین اولویت‌های انتظامی کشور در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حاجیان، سخنگوی ناجا گفت: امروز پلیس مانند دژ محکمی در مقابل دشمنان ایستاده و از دستاورد‌های ارزشمند آن به خوبی حراست می‌کند تا جایی که با حضور مقتدرانه و با صلابت آن‌ها دشمنان نتوانسته اند به اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاجیان همچنین از پلیس به عنوان نهادی جامعه گرا، مطالبه گر، امنیت آفرین و فرهنگ ساز یاد کرد و گفت: فرمایش امید بخش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ماموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله و نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است باعث شده تا پلیس با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف برای خدمات رسانی به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش کند.

سخنگوی ناجا در ادامه به موج بازگشت مسافران نوروزی از شهر‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم مردم فهیم ما زمان بازگشت خود را مدیریت و آن را به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند تا خدای نکرده حادثه ناگواری در جاده‌ها رخ ندهد.

وی به کاهش ۲۲ درصدی تلفات رانندگی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با وجود افزایش بیش از ۵۰ درصدی تردد‌ها نیز اشاره کرد و گفت: این کاهش سوانح نتیجه همراهی خوب مردم با پلیس بوده است که امیدوارم در ۲ روز پایانی تعطیلات هم ادامه پیدا کند.

حاجیان تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که پلیس برای تردد خودرو‌های سنگین در روز‌های پایانی تعطیلات اعمال می‌کند رانندگان این وسایل نقلیه خصوصا در مسیر‌های شمالی به مرکز کشور حتما به اطلاعیه‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

وی در پایان کرمانشاه را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و سنقروکلیایی را از امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمانشاه معرفی کرد و گفت: این امنیت نشانه عزم اراده راسخ و جدیت ماموران پلیس در حفظ و حراست از امنیت مردم است که جای تقدیر و قدردانی ویژه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی تصادفات رانندگی برخورد با اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص میزان سلامت و امنیت برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ اظهار کرد: این آزمون علی‌رغم پیچیدگی‌هایی که داشت و فشاری که از جانب فضای تبلیغاتی شبکه‌های متقلب به سازمان سنجش وارد می‌شد، خوشبختانه در نهایت سلامت برگزار شد و ما یکی از بی‌نظیرترین و سالم‌ترین آزمون‌های خود را برگزار کردیم.

وی در ادامه از تقلب ۲۵ داوطلب نوبت اول ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تمامی این ۲۵ فرد متقلب بازداشت و به پلیس امنیت کشور تحویل داده شدند و در مراحل انجام بازجویی هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در برگزاری نوبت اول کنکور امسال تمامی دستگاه‌های امنیتی کشور با تمام قوا برای تامین امنیت آزمون پای کار آمدند و توانستیم امنیت، آرامش و سلامت آزمون را تامین کنیم.

پورعباس خاطرنشان کرد: ۲۵ نفر از افرادی که به عنوان داوطلب متقلب در جلسه آزمون بازداشت شدند از مناطق مختلف کشور اعم از تهران، غرب و شرق کشور بودند و این افراد در همان دقایق اول آزمون شناسایی و دستگیر شدند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: نحوه تنظیم سوالات آزمون و شخصی سازی دفترچه‌های داوطلبان از دیگر عواملی بود که توانستیم کنکور بی‌نظیری را در امسال برگزار کنیم و خوشبختانه امسال نسبت به سوالات رضایت داشتند و سوالات امسال از تعادل خوبی برخوردار بود.

پورعباس در پایان با تاکید بر اینکه حدوداً ۱۲ درصد داوطلبان نوبت اول کنکور غایب بودند، گفت: معمولاً تعداد غایبین آزمون در گروه‌های مختلف حدود ۱۲ درصد تخمین زده می‌شود. اما اگر بخواهیم میانگین را در نظر بگیریم، در آزمون نوبت اول نیز همان ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند.

کد خبر 848393 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد