Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:41:25 GMT

شدت‌گرفتن تنش‌ها در قدس اشغالی در آستانه ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۴۶۸

شدت‌گرفتن تنش‌ها در قدس اشغالی در آستانه ماه رمضان

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (پنج‌شنبه) ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی طی تجمعی در نزدیکی منطقه «باب العامود» در شهر قدس اشغالی باعث شدت‌گرفتن تنش‌ها در اراضی فلسطینی شدند.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» شهرک‌نشینان صهیونیست در این تجمع، با فریاد «الموت للعرب» (به معنای مرگ بر عرب) علیه کشورهای جهان عرب شعار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی به خبرگزاری آناتولی گفتند که نظامیان رژیم اشغالگر، نه تنها مانع این تجمع شهرک‌نشینان نشده‌اند بلکه از نزدیک‌شدن جوانان فلسطینی به محل تجمع ممانعت کرده و یک جوان فلسطینی را نیز دستگیر کرده‌اند.

منابع محلی تاکید کرده‌اند که منطقه باب العامود از زمان تجمع شهرک‌نشینان تاکنون شاهد تنش‌هایی بوده است. این مسئله احتمال افزایش درگیری‌های نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان با فلسطینیان را خصوصاً در قدس بالا برده است.

پیش از این رسانه‌ها خبر داده بودند بسیاری از گروه‌های تندرو شهرک‌نشین، اعلام کردند که در ماه رمضان آماده یورش به مسجدالاقصی هستند. دلیل این اعلام آمادگی آن است که در ماه رمضان امسال مناسبت‌های اسلامی و اعیاد دین یهود با هم، هم‌زمان شده‌اند.

رمضان سال گذشته نیز شهر قدس، شاهد جرائم و تجاوزات بسیاری از سوی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن بود؛ بیشتر این جرائم نیز در مناطق نزدیک مسجد الاقصی، باب العامود و «شیخ جراح» رخ داد. در طی آن درگیری‌ها ده‌ها فلسطینی شهید و صدها تن دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت فلسطین درگیری در فلسطین قدس اشغالی شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری فلسطینی این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

کد خبر 6093118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اردن حمله شهرک‌نشینان به کاروان‌های کمک‌ها را به شدت محکوم کرد
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو