Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به نقل از روسیا الیوم، وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی در مورد دخالت ایالات متحده در تلاش برای برکناری عمران خان گفت: «این ادعاها کاملاً نادرست است».

بر اساس گزارش رسانه‌ها، عمران خان مدعی است که ایالات متحده او را تهدید کرده و به دنبال برکناری او از طریق رای عدم اعتماد پارلمان است که قرار است جلسه آن روزهای آینده و پس از سفرش به روسیه و دیدارش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمران خان نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد که یک کشور غربی از برکناری وی به دلیل سفر ماه گذشته‌اش به روسیه حمایت می کند.

وی در بیانیه‌ای که شبکه سعودی «الشرق» منتشر کرد، گفت: یک کشور غربی از برکناری من حمایت می‌کند زیرا ماه گذشته به روسیه سفر کردم و با پوتین ملاقات کردم.

عمران خان تاکید کرد که پیش از رای اعتماد به وی از سمت خود استعفا نخواهد داد.

311311

کد خبر 1617422

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • هاآرتص: اسرائیل دانشگاه‌های آمریکا را از دست داده است
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • آیا اعتراضات دانشجویی باعث تغییر سیاست آمریکا می‌شود؟
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است