Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@16:56:44 GMT

قیمت مصوب تخم‌مرغ

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۵۲۲

قیمت مصوب تخم‌مرغ

دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار با بیان اینکه قیمت هر عدد تخم مرغ فله ۱۴۵۰ تومان است گفت: به دلیل عدم درج قیمت روی محصول هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ فله ای تا ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. ناطقان: سید فرزاد طلاکش اظهار داشت: روند صعودی قیمت تخم مرغ در مرغداری ها در ۲ماه گذشته ادامه داشته است و  از طرفی مردم تخم مرغ فله را دانه ای ۲۵۰۰ و شانه ای ۷۰ هزار می فروشند و برخوردی با این گران فروشی نمیشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: در این شرایط تولید کنندگان بسته بندی تخم مرغ در حال نابود شدن کامل هستند و مرتب مورد هجمه تعزیرات قرار میگیرند که مبادا تخم مرغ را از هر عدد ۱۹۰۰ تومان گرانتر بفروشند.

دبیر انجمن تخم مرغ شناسنامه دار ادامه داد: در ۴ماه گذشته به دلیل گرانی تخم مرغ از مبدا تولید باعث شده حداقل ۶۰ درصد کارگران مراکز بسته بندی تعدیل و بیکار شدند.
وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر حتی یک کیلو تخم مرغ با نرخ مصوب از سوی اتحادیه میهن به شرکت های بسته بندی داده نشده است در حالیکه اگر نرخ مصوب مصرف کننده هر عدد تخم مرغ فله(۱۴۵۰ تومان) بر روی هر عدد آن پرینت می شد قیمت ها درب مرغداری
به صورت افسار گسیخته بالا نمیرفت.
طلاکش گفت: در صورتی که قیمت مصوب تخم مرغ روی آن درج شود آثار مثبت آن به مردم هم می رسد و افراد می‌توانند این محصول را با قیمت واقعی آن خریداری کنند.
وی افزود: دهک های پایین جامعه که قدرت خرید تخم مرغ به صورت شانه ای به قیمت مصوب در میادین میوه و تره بار ندارند و مجبور هستند این محصول را صورت روزانه و دانه ای از مغازه با قیمت بالا خریداری کنند.
این مقام مسئول اظهار داشت: عدم درج قیمت مصرف کننده آسیب جدی به آنها وارد کرده است. بر اساس مصوبه تنظیم بازار محصولات کشاورزی مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ باید قیمت تخم مرغ فله روی آن درج شود در این صورت برخی از  مغازه داران متخلف نمی توانند به راحتی آن‌را گران بفروشند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: قیمت ، تخم مرغ ، ناطقان ، فله

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت تخم مرغ ناطقان فله تخم مرغ فله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود در کانون شهید بهشتی این شهرستان خواستار تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شد و بیان کرد: نیاز است که در زمینه ارتقای فرهنگی شهرستان یک الگو و برنامه منظم و مدون وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این نقشه راه باید تکالیف هر دستگاه فرهنگی و اجرایی را در قبال مسائل فرهنگی جامعه مشخص سازد، افزود: تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستانی یکی از الزاماتی است که اگر بتوانیم در شورای فرهنگ عمومی آن را مصوب کنیم، توانسته‌ایم برای این شهر چیزی را به یادگار بگذاریم.

امام جمعه شاهرود با اشاره به عدم تصویب پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شاهرود توسط مسئولان کشوری، به واسطه عدم پیوست استانی، گفت: تأیید این نقشه راه فرهنگی نیازمند پیگیری مسئولان فرهنگی شهرستان شاهرود است.

امینی با بیان اینکه برای نقشه راه فرهنگی مکاتباتی صورت گرفته است تا بتوانیم آن را مصوب کنیم، افزود: با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان نیز در این ارتباط نامه نگاری‌هایی صورت گرفته اما نیاز است که مسئولان محلی آن را پیگیری کنند.

وی به برگزاری یادواره بزرگ شهدای روحانی شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی شنبه برگزار می‌شود و نیاز است که دستگاه‌های فرهنگی در فضا سازی، تبیین اهمیت این همایش و دعوت از مردم برای حضور در آن پیشگام شوند.

کد خبر 6095204

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟