Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@00:23:31 GMT

شهادت دومین مامور ناجا در درگیری شهرستان دیلم +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۶۵۹

شهادت دومین مامور ناجا در درگیری شهرستان دیلم +عکس

ستوان یکم "جلیل دازه" که شب ۹ فرورین سال جاری در شهر بندر امام حسن (ع) شهرستان دیلم بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح، دچار مجروحیت شده بود، امروز صبح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهانبخش طهماسبی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر، روز جمعه با بیان این مطلب گفت: عوامل گشت انتظامی  ساعت ۲۱ شب سه شنبه ۹ فروردین سال جاری در شهر امام حسن (ع) شهرستان دیلم جهت  انجام ماموریت به محل اعزام می شوند که به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق و شرور مسلح با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی  می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

۲ مامور پلیس به رگبار بسته شدند +عکس

وی افزود: متاسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل می شود و ستوان یکم انتظامی "جلیل دازه " به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه این افسر شایسته، فردی بسیار اخلاق مدار بود که سال ها با جدیت و انگیزه مثال زدنی انجام وظیفه می کرد، اظهارداشت: با وجود تلاش کادر درمان برای مداوای او، سروان "جلیل دازه" صبح امروز ۱۲ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با  عرض تسلیت و تبریک به خانواده معظم شهید "جلیل دازه" ، خانواده بزرگ انتظامی کشور و مردم شهید پرور استان بوشهر  گفت: به زودی زمان مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار اعلام خواهد شد.

سرهنگ طهماسبی خاطرنشان کرد: قاتل سرباز شهید "سیدنوید موسوی و ستوان جلیل دازه" طی یک عملیات موفق پلیس، کمتر از  ۲۴ ساعت از وقوع حادثه دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت بوشهر درگیری پلیس ناجا نیروی انتظامی شهادت شهید اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم