Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی تهران برای بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی از روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، خبر داد و گفت: به این منظور، ضمن بهره‌گیری حداکثری از رانندگان در خطوط، با به حداقل رساندن اتوبوس‌های متوقف شده در تعمیرگاه‌ها و توقفگاه‌ها و به‌کارگیری آنها، تعداد اتوبوس‌های فعال در ناوگان را به حداکثر میزان ممکن افزایش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر افزایش نظارت بر خطوط و سامانه‌های اتوبوسرانی و کنترل رفت و برگشت اتوبوس‌ها در ایستگاه‌ها و خطوط به صورت هوشمند و میدانی، خاطرنشان کرد: به این منظور، خطوط منتهی به دانشگاه‌ها، مدارس و واحدهای آموزشی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و تقویت خواهند شد.

گفتنی است، بخش قابل توجهی از دانشجویان و دانش‌آموزان از مسافران ناوگان اتوبوسرانی محسوب می‌شوند و با استفاده از اتوبوس به محل تحصیل خود رفت و آمد می‌کنند که به همین دلیل، با توجه به افزایش سفرهای آموزشی به مجموع سفرهای درون‌شهری از روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران ناوگان از هفته آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس

تین نیوز

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در سال گذشته نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه ویژه قرار داشت، گفت: در این راستا ۲۷ دستگاه ون و ۱۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی نوبانی در هرمزگان با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس گفت: تغییر در زیرساخت های شهری باید با اولویت دهی به حمل و نقل عمومی انسان محور همراه باشد.

نوبانی ادامه داد: با یکپارچه سازی و ترکیب بسترهای حمل و نقل انسان محور شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب می شوند.  

وی با اشاره به شرایط اقلیمی این شهر عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین ساختار خطی و طولی شهر، شاید استفاده از دوچرخه و یا محورهای پیاده فقط در فصل معینی از سال امکان پذیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی، استفاده از حمل و نقل عمومی از محدود گزینه های در دسترس جهت بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت