Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:52:15 GMT

همدلی و وحدت ملت ایران جایگاه انقلاب اسلامی را تقویت کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۸۲۷

همدلی و وحدت ملت ایران جایگاه انقلاب اسلامی را تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی به مناسبت یوم الله دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی اظهار کرد: یوم الله دوازده فروردین، تجلی اراده و قدرت خداوند متعال از مجرای سنت الهی «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که مردم ایران با اتکال بر ذات اقدس الهی، بساط طاغوت و عصیان و تاریکی را برچیدند و با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

در متن این پیام آمده است: ملت ایران با اعتصام به حبل الله و بی اعتنایی به وحدت شکنان و دوشادوش یکدیگر، نظام ٢۵٠٠ ساله شاهنشاهی را به دست خود به زیر کشیدند. چه بسا اگر این همدلی و وحدت میان گروه ها، اقوام و مذاهب حول محور انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، امروز انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار نداشت.

پایگاه مردمی انقلاب اسلامی با همه‌پرسی دوازدهم فروردین تثبیت و سپس در مقاطع مختلف اعم از انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها روز به روز تقویت شد. امید است که ملت غیور ایران در این مقطع سرنوشت‌ساز نیز با استعانت به خداوند متعال و صبر و مجاهدت، رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» به مرحله تحقق نزدیک نموده و در گام دوم خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی به توفیقات مضاعف دست یابند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله دوازدهم فروردین و ایام آغازین ماه پر از خیر و برکت رمضان و تاکید بر خدمت مجاهدانه مسئولان و حمایت و همکاری مردم عزیز ایران بالاخص استان سیستان و بلوچستان، سالی پر از خیر و برکت و سربلندی را برای ملت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی شعار سال 1401 ماه رمضان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد