Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:46:33 GMT

تله‌فیلم «راحیل» از شبکه پنج پخش می‌شود/ داستان سه برادر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۹۵۰

تله‌فیلم «راحیل» از شبکه پنج پخش می‌شود/ داستان سه برادر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، تله فیلم «راحیل» به تهیه کنندگی امیر عباس مجذوبی و کارگردانی محمد علیزاده فرد ساعت ۱۳:۳۰ روز ۱۲ فروردین ماه از قاب شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

این فیلم به قلم محسن پاکدامن در ژانر خانوادگی محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج است و هنرمندانی همچون خسرو شهراز، رحیم نوروزی، آوا اصیلیان، شیوا خسرومهر، بابک نوروزی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر، داستان زندگی سه برادر است که یکی از برادرها عضو گروهک منافقین بوده و در پادگان اشرف بعد از سال‌ها در گور دسته جمعی پیدا می‌شود با پیدا شدن جسد این برادر رازی برملا می‌شود. برادر بزرگ‌تر که یک انقلابی هست، متوجه می‌شود که یک برادرزاده دارد اما معلوم نیست کجاست؟ وی شروع به جستجو در مورد برادرزاده‌اش می‌کند، در طول داستان پای برادر کوچک نیز به ماجرا باز می‌شود و متوجه می‌شویم که در این سال‌ها برادر کوچک‌تر هویت برادر زاده‌اش را سال‌هاست مخفی نگه داشته و سکوتی که بعد از بیست و پنج سال بر ملا می‌شود.

کد خبر 5457012 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما تله فیلم برنامه تلویزیونی تئاتر ایران تئاتر در خانه نوروز کارگردان تئاتر فیلم موقعیت مهدی رادیو ایران آکادمی اسکار شبکه چهار سیما هنرمندان تئاتر کنسرت موسیقی اسکار قطب الدین صادقی برنامه رادیویی شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کیایی با انتشار یک عکس در اینستاگرام تولد بهرام رادان را تبریک گفت.

کیایی نوشت: بهرام جون٬ برادر٬ رفیق تولدت مبارکمون!

محسن کیایی (زاده ۶ شهریور ۱۳۶۰ - تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کار‌های او می‌توان به دینامیت، لونه زنبور، بی گناه، مطرب، هتل و هم گناه اشاره کرد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق