Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حجت الاسلام حامد کاشانی طی توییتی عنوان کرد: همواره یکی از آرزوهای حقیر بیان فضایل امیرالمومنین علیه السلام بوده است.

از چهار سال پیش که در برنامه سحر شبکه سه توفیق بیان این فضایل را داشتم، خود را غرق در کرامت صاحب سفره حضرت رضا علیه السلام می دیدم. این مسیر مشکلات بسیاری داشت که به عشق حضرت ندید می گرفتم و عهدشکنی ها، فشارها، تغییرات ناگهانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..را به جان می خریدم.

ر سالهای اخیر و هر بار در روزهای نزدیک به ماه رمضان ، فشارها و تغییراتی تحمیل می شد که به خاطر شیعیان حضرت دم فرو می بستیم. اما امروز علی رغم اینکه ۱۰۰ روز است که به صورتتیمی مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، مجددا اتفاقات و تغییراتی رخ داد که که بنده را به این نتیجه رساند که با تاسی به سیره امیرالمومنین سلام الله علیه و برای اعلام و اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروت مردان سایه و تاثیر تخریبی رفتارهایشان بر همه جا از حمله رسانه ملی ، با عرض پوزش فراوان از مردم عزیز ایران از حضور در برنامه های سحر رسانه ملی استعفا داده و در عرصه های دیگر خدمتگزاری خواهم کرد.

کد خبر: 1134959 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد

به گزارش تابناک، قدس نوشت: علی صدری‌نیا، کارگردان «بی‌واسطه» گفت: در فصل دوم سراغ موضوعاتی رفتیم که مردم امکان حضور در آن فضاها را ندارند؛ مثلاً در قسمت اول به کارخانه اسلحه‌سازی پارچین رفتیم که یک مجموعه نظامی با حساسیت‌های بالای امنیتی است یا قسمتی دیگر سراغ رئیس سازمان انرژی اتمی رفتیم. وارد فضاهایی مثل رآکتورها و خط تولید رادیوداروها شدیم.

سراغ برخی معضلات و مشکلات اجتماعی رفتیم که روایت‌های کمتر دیده‌شده‌ای در قاب تلویزیون داشتند؛ مثلاً به بعضی از مناطق محروم سیستان و بلوچستان و یا حاشیه شهر تهران رفتیم.

رسانه ملی باید برندهای ماندگار در برنامه‌سازی سیاسی داشته باشد و این برندها، مقطعی نباشند. اگر قرار است روی افکار عمومی اثرگذار باشد باید تحملش را بالا ببرد تا بتواند برندهایی از برنامه‌های تلویزیونی سیاسی جدی را خلق کند.

مثلاً مسئله حجاب در مقطعی حساسیت بیشتری دارد و در یک بازه زمانی کوتاه، برنامه‌های گفت‌وگو محور با رویکردی باز در این باره روی آنتن می‌رود اما بعد تعطیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری