Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آغاز موج دوم بازگشت مسافران نوروزی در روز ۱۳ فروردین خبر داد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا مجذوبی در خصوص آمار میزان پرواز و مسافر در نوروز ۱۴۰۱ گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین‌ماه شاهد تعداد ۲۲۴۴ پرواز و تردد ۳۴۵ هزار مسافر از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هئیت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: نخستین حجم بازگشت مسافران از روز ۶ فروردین‌ماه با حدود ۲۸ هزار مسافر آغاز شد که با اقدامات بهینه و موثر بعمل آمده از سوی کلیه همکاران در شهر فرودگاهی، تردد مسافران تسهیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشت مسافران خصوصا در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت) تمهیدات لازم به ویژه در ارتباط با تامین تاکسی و وسایل نقلیه عمومی هماهنگی‌ها و اقدامات لازم از سوی اداره کل برنامه‌ریزی و امور شهری در معاونت توسعه زیرساخت به عمل آمده است.    مجذوبی تصریح کرد: در خصوص ورود مسافران به کشور مطابق با آخرین بخشنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، ارائه گواهی انجام دو نوبت واکسن کرونا برای مسافران ورودی الزامی است و نیز پایش و غربالگری و در صورت نیاز انجام تست PCR برای مسافران دارای علائم کرونا، توسط کارشناسان پایگاه بهداشت مرزی صورت خواهد گرفت و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، تست‌های PCR تا پایان سفر‌های نوروزی (تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۱۴۰۱/۱/۱۵) رایگان انجام خواهد شد.   بیشتر بخوانید: رشد ۲۰۲ درصد پرواز‌های ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) در نوروز۱۴۰۱   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت راه فرودگاه امام خمینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه فرودگاه امام خمینی بازگشت مسافران شهر فرودگاهی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان مدعی شد که پس از خروج آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از چین و بازگشت به واشنگتن، پکن تحرکات نظامی خود را حوالی جزیره تایوان از سر گرفته است.

وزارت دفاع تایوان مدعی شد که چین امروز با ۲۲ هواپیمای نظامی از جمله جنگنده‌های سوخو-۳۰ حوالی تنگه تایوان تردد داشته و ۱۲ فروند از این جنگنده‌ها نیز از «خط میانه» عبور کرده‌اند.

این خط فرضی زمانی مرز غیررسمی بین چین و تایوان محسوب می‌شد که هیچکدام از طرفین حق عبور از آن را نداشتند اما نیروی هوایی چین با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز جدایی‌طلبان تایوان، تردد نظامی از این منطقه را تشدید کرده است. چین تاکید کرده است که این خط فرضی را به رسمیت نمی‌شناسد.

آمریکا به‌رغم اینکه با جزیره تایوان روابط دیپلماتیک رسمی ندارد اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حامی بین‌المللی این جزیره محسوب می‌شود. بلینکن در سفر به چین بدون اشاره به تبادل تسلیحاتی بین واشنگتن و تایوان، مدعی شد که حفظ صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان، «اهمیت حیاتی» دارد!

چین جزیره تایوان را بخشی از قلمرو خود می‌داند و هرگونه روابط سیاسی سطح بالای سایر کشورها با این جزیره خودمختار به ویژه فروش سلاح از واشنگتن به آن را نقض اصل «چین واحد» تلقی می‌کند. «لای چینگ‌ته» رییس تازه‌منتخب جزیره تایوان، ۲۰ ماه مه در انتخابات پیروز شد. پکن این فرد را عنصری جدایی‌طلب و خطرناک توصیف کرده است.

کد خبر 6089788

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس